Annons:
Etikettallmänt
Läst 3817 ggr
Sims3horzien
10/14/16, 3:39 PM

Det laggar sönder!!

Asssååå! Blir så sjukt irriterad över att mitt sso laggar sönder sedan ca 3 månader sedan. Iaf på platser där många befinner sig som tex silverglade. Där har jag bara 10 fps (som är minst och 16 högst). Sedan var jag hos Pi i hennes träsk och där skiftade det mellan 19-25 fps (16 som minst och 25 som högst) 

Har bara sso uppe och har dragit ner grafiken. Har en fullt fungerande macbook pro som jag haft i ca 3 år.  (fast med lite vattenskador. Fast innan vattenskadan var det detsamma). Hjälp? Ska man skriva till sso eller något? (Har hört att det är fler som har samma problem)

Annons:
Zyloon
10/16/16, 10:37 AM
#1

Det du kan göra är att klicka av vertical sync och posteffekter.

Många har ju upplevt lagg efter uppdateringen, men det kanske inte är det som är problemet? Du kan alltid skriva till sso och fråga, skriv med vad du har för dator så kommer dom nog försöka hjälpa dig.

Jag har upplevt extremt mycket lagg efter uppdateringen. Har precis samma som du, det laggar sönder när jag är på ställen med mycket folk .. 

Annars skulle jag nog rekommendera en scanning av din dator om det är så att det är något virus som ligger i bakgrunden. Jag använder avast som är gratis.

Hoppas det löser sig för dig!

"Där kunskap slutar, tar våldet vid"

Min blogg nouw.com/fyratassar

Upp till toppen
Annons: