Annons:
Etikettallmänt
Läst 924 ggr
Herveaux
10/25/16, 1:43 PM

Är du social när du spelar SSO?

När du loggar in på SSO, umgås och pratar du mycket med andra spelare då?
Eller försvinner du in i din egen Jorvik-bubbla och vill vara ifred?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
10/25/16, 1:46 PM
#1

Jag är ingen fullfjädrad eremit, men jag tycker om att vara ifred.
En stund kan jag surra, men sen så drar jag mig gärna undan igen.
Vill inte ha sällskap när jag gör uppdrag, det är strikt egentid. 😉


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Salish
10/25/16, 9:49 PM
#2

TBH Eremiten på Sydhoven är den karaktär jag relaterar mest till haha. Jag har till och med en egen klubb som bara jag är med i så att inte andra spelar ska kunna skicka mig klubbinbjudningar. Så nej, jag är verkligen inte social. Sen kan det också bero på lite att jag är rätt mycket äldre än de flesta andra spelare (som är minderåriga) så det skulle kännas ganska dumt att interagera med dem??

Herveaux
10/25/16, 10:17 PM
#3

#2 Haha, jag är väl mer en Eremiten light-ish.
Känner igen mig där, jag är 29 år och anses nog vara lika uråldrig som Jon Jarl själv av många spelare. 😃


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Kapitulerar
10/26/16, 1:43 PM
#4

Jag är inte social alls haha..

Kapitulerar
10/26/16, 1:43 PM
#5

Jag är inte social alls haha..

CaptainBunchie
10/26/16, 4:12 PM
#6

Jag är en riktig enstöring, haha. Blir fly förbannad när det kommer nya 'riktiga' uppdrag, då det alltid står hundra personer i och runt NPC'n. Tar ju bort ganska mycket från upplevelsen, och är allmänt irriterande. Går ju dessutom inte ens att ignorera dem för hand, då ignorera-listan blir full på nolltid.

Sedan har man väl blivit mindre social efter klubbar som upplösts och dyl. Dessutom orkar jag knappt försöka skriva då allt censureras (detta var ett märkbart problem när man var med klubben).

Annars brukar jag svara på tilltal och så, men inte försöka fortsätta konversationen. Om jag nu ser/märker att någon vill något, haha. Kan bli rätt 'utzone:ad'.

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

Annons:
Upp till toppen
Annons: