Annons:
Etikettbloggar
Läst 1898 ggr
Linn Is The New
2016-10-29 18:28

Söker kritik till min blogg

Tjenare! Jag driver en blogg som jag jätte gärna skulle vilja ha kritik för. Man blir så lätt blind för sina egna designer att man glömmer att det är läsarnas kritik som räknas mest. Hur många läsare jag har är varierat från varje dag,  och jag vill ju såklart att det ska vara kul och intressant att läsa mina inlägg och  vara inne på alla mina andra kategorier. Snart firar bloggen ett års jubileum, och det har varit en fantastisk resa! Kolla gärna från datorn då designen inte syns tydligt via mobil eller surfplatta.

Söker främst kritik för: 

  • Mina kategorier
  • Inläggen 
  • Designen

Skriv jätte gärna vad du tycker, och om det är något du skulle vilja ha ändrat eller som du tycker är skumt så skriv det! Utan kritik lär man sig inte något. 

Starriderstables.weebly.com

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Annons:
iskogen
2016-10-29 18:30
#1

Designen är fin. Det skulle kännas lättare för ögonen om fonten på texten var en annan, smalare. Fler radbyten vore bra också.

Linn Is The New
2016-10-29 18:38
#2

Ändrade fonten på texten, radbyten ska jag tänka på till nästa inlägg :)

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Herveaux
2016-10-29 18:47
#3

Jag håller med #1. Fin design men fonten på texten vill "trassla ihop sig" lite när jag läser.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Linn Is The New
2016-10-29 18:55
#4

Hum hum, hur ska jag lösa detta nu? Får testa mig fram lite.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Herveaux
2016-10-29 19:14
#5

När man klickar in på rubriken Tips & Trick så ser bilden bakom rubriken lite konstig ut, din stackars karaktär har tappat huvudet där. Annars tycker jag du har väldigt fina bilder!

Tycker du har lagt en bra grund att bygga vidare på!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

iskogen
2016-10-29 19:46
#6

Det blev en märkbar förbättring när du tog bort fetstilen. Fler radbyten som sagt, men det vet du redan.

Annons:
Hoseok
2016-10-30 07:17
#7

Håller med om radbyten, det blir en aning rörigt och orden flyter ihop. Annars bra. :)

Linn Is The New
2016-10-30 11:06
#8

Nu har karaktären huvud på tips & tricks.

Tog bort den fetare stilen

Gjorde rubrikerna mindre

Och ska tänka på radbyten :) s

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Upp till toppen
Annons: