Annons:
Etikettallmänt
Läst 1855 ggr
Herveaux
10/30/16, 2:56 PM

Hur upptäckte du Star stable Online?

Kommer du ihåg vart du såg eller hörde talas om Star stable Online för första gången?

Jag hittade SSO här på iFokus, vart nyfiken på vad Star stable var då jag tycker om att spela hästspel.
Googlade runt, hittade Esmeralda Silverforce´s ride through av SSO
…and the rest is history. 🙂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Linn Is The New
10/30/16, 3:12 PM
#1

Jag började spela sent 2011 och hittade spelet via internet. Hade kört Howrse men ville ha något "verkligare" och hittade spelets då gamla hemsida. Vart störtkär och efter någon månad så vart det starrider som gällde.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Zyloon
10/30/16, 6:51 PM
#2

En kompis berättade för mig precis när det kom ut! Men fanns knappt något att göra, så jag slutade väldigt kort därefter. Jag spelade SSL och StarStable som liten, så när jag öppnade spelet för ca 1 år sedan var det helt underbart när man kände igen sig typ i jorvikstallet osv.

"Där kunskap slutar, tar våldet vid"

Min blogg nouw.com/fyratassar

MagicMuggle
10/31/16, 1:33 AM
#3

Hittade en star rider kod i någon hästtidning i slutet på 2011 som fick mig att testa spelet och jag blev fast och har spelat sedan dess 🙂

Yehet121
10/31/16, 3:22 PM
#4

Jag spelade Alla SSL och Starstable spel när jag var mindre och i början av 2013 så hittade jag SSO av att en kompis berättade om det och jag blev nyfiken på hur det skulle vara nu när spelet var online.

Starztable
11/2/16, 10:22 AM
#5

Jag spelade årstidsryttarna en hel del när jag var liten, och hade suktat efter att skapa ett konto på onlineversionen när jag fick reda på att det fanns en. Blev överlycklig när jag hittade det första gången, men dessvärre trodde jag att det kostade pengar att ens bli medlem. Detta var när spelet var rykande färskt och jag läste Jorvik gazette som en tok, vilket då fanns under nyheterna på hemsidan. När jag äntligen förstod att spelet inte alls kostade utan var helt gratis, vilket var i början av 2013, skapade jag ett konto direkt. Man kan säga att jag fick reda på spelet genom annonser i hästtidningar. Men sedan snubblade jag även in på hemsidan då och då såklart!

                                                          Melissa Eveningcamp

                                           Medarbetare på Starstable iFokus


[Charlotte Kittenheart]
11/3/16, 11:01 PM
#6

24 juni 2013 satt jag och min syster och spelade på spela.se och såg en annons om sso. Vi spelade howrse då och jag trodde att det var ungefär likadant så jag klickade på annonsen och gjorde en karaktär.  Efter en halv minut av spelande var jag helt såld.

Annons:
Magrat
11/4/16, 1:44 PM
#7

Kommer inte riktigt ihåg hur jag hittade spelet. tror jag hittade min klubbägares blogg och började läsa lite och blev intresserad. Jag är uppvuxen med Starshine Legacy så när man upptäckte att det var Jorvik det handlade om så vart jag helt såld. Skapade en karaktär mitt i natten och blev Starrider redan innan jag spelat igenom gratisdelen. Så det var hur Lottie Snöfödd föddes en natt i Mars 2012 (tror jag att det var).

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Sims3horzien
11/5/16, 7:32 PM
#8

Det typ ploppade upp en reklamruta för sso. Tryckte på den och skapade ett konto. Kommer ej ihåg när jag blev starrider men det var väl någon eller några månader efter. Minns inte när jag skapade kontot men minns att när jag blev starrider så var det midsommaruppdrag. 2013 tror jag att det var.. hehe

Alvirpo
11/26/16, 4:37 PM
#9

Har spelat starshine och årstidsryttarna när jag var mindre, och fick sedan se i en Min Häst- tidning reklam för att snart kommer sso ut, och jag kände direkt att det ville jag spela! Som mitt älskade star stable fast online med andra, kan det bli bättre? Så när det sen kom ut blev jag medlem direkt! 😃Och har spelat troget i alla dessa år 🎧

nathaliejill
11/26/16, 6:03 PM
#10

Såg det i tidningen "Wendy" när spelet var aleles nytt, blev jätteglad då jag älskade det vanliga StarStable. I tidningen fanns även en värdekod, så jag skyndade till datorn och gjorde ett konto och knappade in den direkt. Det tog inte lång tid innan jag kom in in i det och efter det var jag helt besatt.

MuffinDigger
11/26/16, 6:56 PM
#11

Samma som #3 faktiskt! Sen köpte jag lifetime några år senare och började då vara aktiv i spelet.

Upp till toppen
Annons: