Annons:
Etikettnyheter
Läst 1985 ggr
Herveaux
11/4/16, 8:08 PM

Teaser för nya området!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad säger ni? Kan det vara Jorvik City som blir det nya området i år?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

  • Redigerat 6/11/21, 11:49 AM av Herveaux
Annons:
Yehet121
11/4/16, 8:32 PM
#1

Jag skulle gissa på att detta är Jorvik City, men jag funderar lite över vart dom ska lägga det på kartan, för just nu så är det ju utanför kartan.

Herveaux
11/4/16, 8:40 PM
#2

Läste på Monokerus.se att folk spekulerar om det kan bli så att man tar spårvagnen från tex Norra Länken för att komma till Jorvik City.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Magrat
11/4/16, 9:46 PM
#3

Haha, Norra länken var min teori. Alternativt den där tunneln i Firgroves skog. Det är ju en tunnel på bilden så det känns möjligt att det är någon av dem. Hur man ska ha hästen på spårvagnen är ju en annan fråga 😃

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Herveaux
11/4/16, 10:06 PM
#4

#3 Äsch då, kan man klämma in en Shire i linbanan upp till Mario (eller i luftballongen till Dinodalen) så ska nog en spårvagn funka det också! 😂

Eller så kanske det blir som när man tar bussen till Gallerian att man får parkera hästen vid hållplatsen.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Magrat
11/4/16, 10:25 PM
#5

#4 Haha, jag hoppas däremot att man inte måste lämna hästen. tror inte heller det då jag har för mig att de sagt att det är det största område de någonsin öppnats. Sa inte Marcus det i någon intervju? Eller är jag helt ute och cyklar nu?

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Herveaux
11/4/16, 10:32 PM
#6

#5 Vill inte lämna hästen jag heller, känner mig halv utan min trogna fyrbenting! ❤️
Jo, nu när du säger det så låter det bekant. Åh, så spännande!
Lika roligt varje gång med nytt område att virra vilse i. *lokalsinne = 0*


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Magrat
11/4/16, 11:32 PM
#7

#6 Men eller hur, man känner sig verkligen halv. Fast jag tror att inget kommer slå känslan när man öppnade Skördebygden, och fick se Jorvikstallet första gången. Den känslan!

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Sims3horzien
11/5/16, 2:13 PM
#8

Tror också att det är Jorvik City. Härpan på spårvagnen hör ju till jorvik city.

Sims3horzien
11/5/16, 2:13 PM
#9

Tror också att det är Jorvik City. Härpan på spårvagnen hör ju till jorvik city.

Linn Is The New
11/5/16, 3:21 PM
#10

Jag tycker detta är jätte spännande! MEN jag är skeptisk till en modern stad faktiskt, så det ska bli kul och se hur min reaktion blir. Är väldigt skeptisk överlag att blanda i moderna städer och så i spel som annars är väldigt natursköna, haha det räckte nästan med gallerian. Men jaja, spelet växer ju. När jag spelade 2011 hade man ju kunnat drömma om detta. Detta är ett tydligt tecken på hur snabbt vårat kära spel har växt.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

CaptainBunchie
11/7/16, 10:22 AM
#11

Det är ju inte logiskt att tranport skulle gå från Norra länken, tycker jag. Då Jorvik City ligger österut. Tunneln vid Firgrove chansar jag på om det nu ska bli genom en tunnel.

#10 Jorvik City är ju Jorviks huvudstad, så den måste ju kanske vara lite mer modern. Själv tycker jag det ser modernt ut på ett stilrent och lite 'gammalt' sätt. :)

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

Hannzan
11/13/16, 9:42 PM
#12

Att den går ifrån tunneln i firgrove låter troligt

Kex!
11/17/16, 9:10 AM
#13

hmmm hopps att det kmr finnas typ ett stall i utkanten av stan där man kan lämna och köpa hästar (alltså man lämnar dom där när man är i stan) för tycker att det känns konstigt med hästar mitt i stan

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Annons:
Upp till toppen
Annons: