Annons:
Etiketterhästarnyheter
Läst 1947 ggr
Herveaux
2016-11-12 12:05

Mustangerna är på väg till Jorvik!

Den 23 November kommer Mustanger till Jorvik!

Vad tycker du? Ser du fram emot det? Vill du ha en …eller flera?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

  • Redigerat 2021-06-11 11:48 av Herveaux
Annons:
MuffinDigger
2016-11-12 19:52
#1

Älskar den redan! 😍 Och när den bockar… Omg, vill ha flera, haha!

Linn Is The New
2016-11-12 21:48
#2

Tycker inte om mustangen annars, men denna var söt. Gillar den mer för bockningen tror jag, utan den funktionen hade jag nog inte velat köpa den.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Yehet121
2016-11-13 12:56
#3

Jag tycker den är jättesöt och jag kommer definitivt köpa minst en! Men jag funderar lite över hur dom kommer lägga upp den till försäljning, och var, utan att den känns för mycket som en tam häst. Dom kan ju inte direkt ploppa upp dom i New Hillcrest, utan det skulle behövas något som liknar typ hur welsh ponnyn står vid eremiten på Sydhoven.

Herveaux
2016-11-13 13:06
#4

#3 Jag tänkte lite samma sak med vart dom kommer säljas…Intressant att se hur dom tänkt där.

Jag tycker heller inte om verklighetens Mustanger, men i spelet kommer det säkert flytta in iaf en till stallet. 🙂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Magrat
2016-11-13 19:13
#5

Jag har aldrig hört till skaran som längtar efter Mustanger, men efter den här trailern. Wow. Det kommer definitivt flytta in flera sådana i mitt stall. Har redan namnet klart för den bruna, om det inte kommer en fux det vill säga.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Kex!
2016-11-17 09:11
#6

hoppas attt du kostar kring 790 sc och inte 990 som typ alla nya stora hästar kostar, hoppas det kommer minst en skäck :3

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Annons:
Herveaux
2016-11-17 10:12
#7

#6 Håller tummarna för en skäck jag också!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Magrat
2016-11-17 21:30
#8

Vi vet ju att vi får en brun, men jag kan inte låta bli att längta efter en fux med fyra strumpor och en lykta 😍

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Kex!
2016-11-18 11:29
#9

haha aa

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Herveaux
2016-11-21 20:33
#10

SSO har släppt en ny teaser för Mustangerna. 🙂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Kex!
2016-11-23 18:09
#11

Blää blev lite irriterrad….. först så tycker jag att det var en väldigt lång väntan på uppdateringen och sedan priset D: dom kostar 969 sc har ca 850 så måste vänta två veckor… kommer nog vänta på nya färger för tycker dessa var lite halv fina men gillar formen.. så lite surt xD men vad tycker ni?

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Kex!
2016-11-23 18:11
#12

gillar skäcken  mest iallafall  :3

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

[Charlotte Kittenheart]
2016-11-28 17:57
#13

Jag gillar verkligen kroppsformen och animationerna men jag tyckte att den svarta och den bruna var väldigt basic och skäcken såg lite plastig ut, så jag väntar nog på nya färger 🙂

Annons:
Herveaux
2016-11-28 18:06
#14

Är det någon speciell färg eller teckning ni hoppas på i nästa lass med Mustanger?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Magrat
2016-11-28 18:06
#15

Jag hör till skaran som blev förälskad. Alla tre bor hemma hos Lottie nu. Det sved lite i plånboken, men oj så värt det var. Jag samlar ju på vissa raser så jag antar att resten som kommer också får flytta in =P

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Jamie+Engla
2016-11-28 20:13
#16

Jag vill ha en bork, inget annat. Så ge mig det!!

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Magrat
2016-11-28 21:04
#17

Jag tror att det kan komma en bork i nästa lass. Den är ju så otroligt efterfrågad, och det är en vanlig färg. Själv hoppas jag på en fux =)

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Jamie+Engla
2016-11-28 22:21
#18

En cremello vore ju inte fel heller…. men då måste dem göra nyanserna PERFEKTA annars blir den inte snygg alls

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Upp till toppen
Annons: