Annons:
Etikettridklubbar-reklam
Läst 1086 ggr
Zyloon
11/15/16, 3:42 PM

Ecological Dragonflies

Efter mycket letande, och ansökningar hittade jag ingen klubb som passade mig. Så jag bestämde mig för att skapa en egen tillsammans med Anja Eveningbaker!

Server: Air Star
Ansökan: Krävs
Åldersgräns: 14+

Kort om klubben:
Klubben startades 4/11-16 av mig (Melinda Northbrooke) så vi är väldigt nya, och har få medlemmar. Vi strävar efter att bli en aktiv och social klubb för lite äldre spelare. Mognad och gemenskap är viktigt för oss. Just nu har vi ett event i veckan, och det kommer bli fler ju mer medlemmar som går med i klubben. Vi har inget närvarokrav för tillfället, men det kommer införas längre fram. Alla medlemmar i våran klubb får hålla event, om de kontaktar mig eller Anja innan. Vi har en egen instagram samt en egen hemsida. Vi har en egen Teamspeak kanal där vi kan prata. Vi har en klubboutfit och en klubbhäst. Vi har en intresselista, men ingen kö, då vi går helt efter hur pass bra din ansökan är. Våran första prioritet är att medlemmarna i klubben ska känna sig trygga, därför tar vi inte in vem som helst.

Hemsidan, Instagram

Ni får skriva om jag missat något, eller om ni har någon fråga! 😃

"Där kunskap slutar, tar våldet vid"

Min blogg nouw.com/fyratassar

Klubbades startades 4/11-16 av Melinda Northbrooke, och drivs tillsammans med Anja Eveningbaker. Tanken med klubben är att den ska bygga på gemenskap och mognad. Därför har vi även en...
  • Redigerat 6/11/21, 8:41 AM av Herveaux
Annons:
Upp till toppen
Annons: