Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 981 ggr
Herveaux
2016-11-16 15:29

Veckans uppdatering - v. 46

En ny funktion för den här veckan är att det tillkommit skuggor i spelet!
(Du kan stänga av skuggfunktionen om du tycker den drar ner antalet FPS för dig.)
Från och med idag kommer bl a din häst, din karaktär och Jorviks invånare ha en skugga. Skuggorna är bara synliga utomhus.

Star Stables Nyhetssida kan du läsa en intervju med spelutvecklaren Rasmus.

Den envisa buggen som gör att fräcka spelare kan fuska sig till snabbare hästar i tävlingarna hoppas SSO-teamet nu ha fixat. *Woop, woop*

Vi bad om det och nu har SSO ordnat det:
Vattenhinken. Glöm tiden då hinken bara kunde innehålla 3 laddningar med vatten. Nu kan du vattna din/a häst/ar 12 gånger innan du behöver fylla på den!  

Hästmarknaden är nu redo för affärer i Fort Pinta.
Passa på att stödja Eddie & Ferdinands verksamhet, hyran i Fort Pinta kan inte vara att leka med. James din lilla snorunge…

I den här veckans Star Stables Spelnyheter så får vi… en förhandstitt på…
DET NYA HEMSTALLET! 😍
(Pssst… Hemstallen görs om den 30e november…)
______________________________________________

Vad tycker du om Veckans Uppdatering?

Vad tycker du om skuggfunktionen?

Den nya vattenhinken? En skänk från ovan eller vad?

Förhandstitten på nya hemstallet, är du taggad till tänderna som jag?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Sims3horzien
2016-11-17 14:26
#1

Tycker att skuggfunktionerna är riktigt häftiga! Dock så buggades hela min vita eng fullblod.. Fast de fixade sig när jag loggat ut o in. Vattenhinken är awezome!! Och hemstallet är bara helt fantastiskt.. kan inte vänta!!!

Sims3horzien
2016-11-17 14:26
#2

Tycker att skuggfunktionerna är riktigt häftiga! Dock så buggades hela min vita eng fullblod.. Fast de fixade sig när jag loggat ut o in. Vattenhinken är awezome!! Och hemstallet är bara helt fantastiskt.. kan inte vänta!!!

Upp till toppen
Annons: