Annons:
Etiketthästar
Läst 1315 ggr
Herveaux
2016-11-26 13:36

Vill du att starthästen uppdateras?

Våra Jorvikiska varmblod (aka starthästen) har sett likadan ut sen SSO såg dagens ljus för 5 år sedan.

Utvecklingen har minst sagt gått framåt och de nya hästarna som kommer till spelet skiljer sig ganska markant i designen.

Hoppas eller önskar du att startisen ska få sig ett ansiktslyft eller är du nostalgisk och vill ha den som den är nu?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

  • Redigerat 2021-06-11 11:47 av Herveaux
Annons:
nathaliejill
2016-11-26 14:07
#1

Jag tycker det vore synd om de ändrade, det finns nästan inget kvar av det gamla sso. Jag är uppväxt med det gamla utseendet sedan CD-versionen, det är väl kul om man har kvar det lilla som fortfarande väcker den känslan som man bara får av sso. :)

Diiziz
2016-11-26 16:11
#2

Jag vill faktiskt inte det!😶 Det skulle inte kännas som samma häst…

//elliot

Alvirpo
2016-11-26 16:31
#3

Skulle tycka det vore kul med en liten "uppfräschning" av utseendet typ, men inte färgerna! Alltså de ska se så gott som likadana ut men kanske lite nyare, inte så kantig.

Linn Is The New
2016-11-26 17:05
#4

Nej, nej nej nej rör ej min start häst! Han behöver ingen plastik, min egna lilla åsna. 

Kanske skulle ändra mig om dom fick en snygg uppgradering med samma färger som nu. Stackars nya spelare som ser alla fina hästar i reklamen, installerar och sedan möts av en åsna bland alla nya hästar.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Vrilen
2016-11-26 17:19
#5

Dom skulle bara våga röra min xD

Kex!
2016-11-27 15:40
#6

jag skulle vilja att man ändrade dom lite men endå så att dom ser ungefär ut som nu och att man kanske kunde få välja om man ville byta på sin egen starthäst.

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Annons:
Yehet121
2016-11-27 17:30
#7

Jag tycker att så som dom ser ut nu så ser dom mer ut som älgar än hästar, så en liten ändring skulle jag uppskatta, då skulle min stackars startis få komma in i stallet och bli upplevlad!

Herveaux
2016-11-27 17:46
#8

Jag har bara spelat SSO sen början av jan -16 så jag är lite kluven i frågan.
Förstår er som har spelat i många år att startisen är startisen = "Rör ej!"stämplad.

Samtidigt håller jag med #4 om att nytillkomna spelare kanske känner sig lite snopna när dom sitter där på sin… vad var det Esme liknade starthästen med? Just ja, polygamälg. 😃

Jag skulle vilja se en uppdatering, men då ska det helst vara samma färger.

SSO kanske kan göra en slags kompromiss att man kan välja att få sin startis i ny design eller välja att ha kvar den äldre,  nostalgiska versionen.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

nathaliejill
2016-11-27 20:40
#9

#8 Det låter som en bra idé, isåfall borde de nya finnas och köpa om man vill testa den ny versionen och ändå ha kvar orginalet som starthäst

Linn Is The New
2016-11-27 20:48
#10

När jag började spela 2011 så var det värsta hästen 🤪

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

[Charlotte Kittenheart]
2016-11-28 17:50
#11

De får inte röra min startis! Han har varit vid min sida i 3,5 år och om han fick en ny design så skulle han inte kännas som gamla, vanliga Carry.

Magrat
2016-11-28 18:05
#12

Jag hör till skaran som tycker att den borde uppdateras. Men jag tycker att det ska vara ett eget val. Typ att man får en mängd rastyper och kan välja därifrån. Det Jorvikiska Varmblodet har väl ingen riktig rasstandard. Men fick jag valet så skulle ju gamla Grålle inte se ut som en älg i alla fall.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Staempel
2016-11-29 19:34
#13

Jag skulle nog vara positiv till en liten uppdatering. men då menar jag en liten oxå :P Mjuka till kanterna och  göra hästen lite mer proportionerlig skulle duga bra :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: