Annons:
Etikettridklubbar
Läst 1717 ggr
Horseshorses
1/1/17, 10:21 PM

Upplösa klubb eller inte? Hjälp mig!

Hej!

Jag äger en av Marshmallow Clouds största klubbar men jag har ganska länge känt att det är stressigt för mig, att jag inte riktigt hinner med. Jag gillar verkligen min klubb och de som är med där. Men jag har tappat lusten lite eftersom jag inte riktigt har tid. Jag vill gärna gå med i Alpha Kings och därför känner jag också för att upplösa min klubb. Kan ni ge mig lite stöd/tips? Har ångest för att jag lägger för mycket tid på klubben men samtidigt vill jag inte förlora den fina klubben jag byggt upp.

Annons:
Herveaux
1/1/17, 11:00 PM
#1

Jag tycker du ska göra det som känns bäst för dig.
Känner du att du inte kan eller orkar ge din egen klubb den tid den behöver så kanske det finns någon annan som kan ta över?

Vill du lämna och gå med i en annan klubb så ska du göra det.
(En fråga, finns Alpha Kings på Air Star? Jag frågar för att det nu verkar vara väldigt svårt (eller omöjligt) att byta från en av de övriga servrarna till just Air Star då den är så fullpackad av spelare.)

Du ska spela och lägga tid och energi på det som ger dig mest,
du spelar ju för ditt eget nöjes skull! 🙂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Eyebulb
1/2/17, 1:19 AM
#2

AK är på Marshmallow Clouds

Horseshorses
1/2/17, 8:16 AM
#3

Tack för svaret! 

Det som hade känts bäst för mig om jag upplöste är att min ena klubbledare tar över. Hoppas bara att hon vill det :)

Herveaux
1/2/17, 9:20 AM
#4

#2 Tack! 👍

#3 Håller tummarna! Låter som att du har byggt upp en fin klubb, så hon kommer säkert att ta över så den kan leva vidare.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: