Annons:
Etikettridklubbar-reklam
Läst 2433 ggr
hejaajohanna
1/8/17, 5:45 PM

En klubb för er äldre

Hejsan!
Jag är Klaudia, i alla fall i spelet, och tillsammans med min bästa vän har vi skapat klubben Ecological Doves. Vet haha, namnet är väldigt vackert men det var så de blev.

Egentligen skulle vi bara ha klubben för att vi var trötta på alla klubbinbjudningar men sedan kände vi att vi ville öppna den. Så nu är vi här, nyuppstartade, och söker er spelare som är 15 eller äldre. Vi är inte många, inte än iallafall, men det är inte det viktigaste just nu.

Vi vill bara ha några sköna personer att snacka med lite då och då och träffas på helgerna för event, för det är bara då våra event kommer ligga eftersom vi inte har tid under vardagarna pågrund av skolan. Vi har även otroligt låga eventkrav eftersom vi inte vill bidra till att någon känner press att vara aktiv hela tiden.

Skulle va kul om någon här är intresserad!

All info samt hur du ansöker finner ni på hemsidan:

www.ecologicaldoves.weebly.com

MVH Klaus

  • Redigerat 6/11/21, 8:39 AM av Herveaux
Annons:
adelaidelongheart
1/23/17, 10:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Hej! Upplöste precis min klubb för jag inser att jag inte orkar med ansvaret som en klubbägare har.

Däremot vill jag va med i en klubb och din klubb verkar fantastisk. Har läst på er sida. Kommer helt klart ansöka! Är på ice Cream jungle som det står att ni är på <3

Bilden är på min karaktär Adelaide Longheart men har bytt frisyr till en lång röd :)

Kram

Upp till toppen
Annons: