Annons:
Etikettappar
Läst 1477 ggr
missMoa
1/30/17, 10:15 AM

Nya appen

Vad tycker ni om den nya appen med fölen? Jag tycker den är helt ok men blev lite besviken när man "bara" fick tre olika att välja på. Vilken valde ni? Själv valde jag den gulbruna(är rätt dålig på färger). Jag tycker även att de e lite dyrt att föra över den till spelet på vanlig kostnad hade hoppats på att de va lite billigare

  • Redigerat 10/4/20, 8:57 PM av Herveaux
Annons:
Royalgarlic
1/30/17, 2:58 PM
#1

Tyckte att tiden skulle vara längre tillsammans med fölet och att man fick köpa ut hästen för en billigare peng. :/

Herveaux
1/30/17, 8:47 PM
#2

På nyhetssidan står det bla att fler föl från fler raser kommer bli tillgängliga med tiden, men man måste ju börja någonstans.

Tycker inte det är ett dugg dyrt, det är ju vad Mustangerna kostar och här får man  ju ändå föda upp en häst som inte finns tillgänglig i spelet + att det då är upplevlat till lvl 10 när det anländer till hemstallet. 👍

Sen att appen är gratis är ytterligare ett +.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Mellux
1/31/17, 8:41 PM
#3

kommer man kunna skaffa fler föl och lägga in i spelet? eller är det endast en gång man får göra det sen är det liksom slut? :p

Herveaux
1/31/17, 8:43 PM
#4

#3 Du kan spela igenom appen med alla tillgängliga föl och föra över dom till hemstallet i SSO. Det kommer komma fler föl av andra raser längre fram.
Så det tar inte slut när första fölet är vuxet. 🙂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Vrilen
2/1/17, 10:17 AM
#5

Gillar appen starkt. Dock gillade jag inte färgerna men animationerna var jättefina.

apportbocken
2/1/17, 10:53 AM
#6

Min app har en skruv lös tydligen. Igår eftermiddag började det stå typ "Nya uppdrag kommer om -34 minuter", nu är den säkert uppe i -17 timmar. Det konstiga är att jag inte lyckas luska ut vad - innebär. Det tar stopp i hjärnan när jag försöker fundera ut det. .__.

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

Annons:
nathaliejill
2/2/17, 8:28 PM
#7

#6 Samma sak hände mig och flera andra…

Magrat
2/4/17, 12:59 PM
#8

Jag tycker appen är ett jättekul komplement till det vanliga spelet. Sedan när det kommer till kostnaden. Dyrt? Nej. 969 SC är vad en mustang kostar i spelet, här får du den dessutom tränad upp till level 10. Tycker absolut inte att det är för dyrt.

Själv är jag för otålig så jag har lånat makens mobil, padden och min egna för att kunna föda upp alla föl samtidigt 😂

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Upp till toppen
Annons: