Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 1919 ggr
Herveaux
2017-02-01 15:03

Veckans uppdatering - v. 5

**Urhästarna är tillbaka!
**Gary Goldtooth är äntligen tillbaka ed sina magiska och sällsynta Jorvikiska Urhästar, och den här gången har han verkligen slagit på stort!

Gary och hans magnifika vildhästar stannar bara i två veckor, så passa på att besöka honom innan han drar vidare!

Snabbfakta om den Jorvikiska Urhästen:

★ Jorvikiska Urhästar?
 Japp! Det här är Jorviks äldsta hästras och hästarna finns i många olika former, storlekar och färger. Dessa hästar är långsammare än andra hästar runt ön, men inte riktigt lika långsamma som ponnyer.

★ Var kan jag köpa dem??
 Gary Goldtooth campar ute i Firgroves skogar! Om du mötte honom förra året vet du redan exakt var du ska leta. Kom ihåg att Gary bara kommer stanna under två veckor!

★ Hur mycket kostar de?
 Dessa tre skönheter säljs alla för 599 Star Coins var.

★ När kan jag skaffa mig dem?
 Du kan skaffa dig en Urhäst så fort som du kan nå Firgrove, vilket är då du är en Star Rider och har besökt Silvergladebyn för första gången!

★ Vilka färger kan jag välja mellan?
 Det här är det bästa! Eftersom dessa hästar skapades i symbios med Pandoriska energiflöden så ändrar de färg! Då du beger dig ut i den Jorvikiska naturen kommer Urhästens inre magi sprudla fram och den får urcoola färger! De mer neutrala färgerna kommer tillbaka då du är i närheten av stall och byar. Ta dig en titt på bilderna här nere för att se hur de ser ut!

Finfrämmande hos Game News-töserna
Missa inte veckans avsnitt av Star Stable Game News, Ylva och Matilda har fått förstärkning i form av vår härliga Stacy Place!

______________________________________________

Vad tycker du om Veckans Uppdatering?

Vilken eller vilka Urhästar får flytta hem till ditt stall?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
2017-02-01 15:04
#1

Jag smälte helt för den mittersta, gröna, hästen. ❤️


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[Charlotte Kittenheart]
2017-02-01 15:25
#2

Attans! Jag som köpte en mustang för några veckor sen och har inte så mycket starcoins. Nåja, jag får hoppas att de kommer tillbaka någon gång 🙂

Eyebulb
2017-02-01 15:48
#3

Den gröna och den blåa ska jag skaffa ;D Väldigt glad över att den gröna har vita detaljer när den inte är färgglad :D

Herveaux
2017-02-02 12:18
#4

#2 Du får passa på att vara med i dom dagliga tävlingarna som Esme håller i tillsammans med Star Stable i hennes PT av den nya appen: http://starstable.ifokus.se/discussions/588f0f62ce12c4301e0007b4-star-stable-horses-pt-tavlingar?discussions-1
Verkar vara utlottning av Star Coins varannan dag ungefär.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Kex!
2017-02-06 10:24
#5

Finns en min häst tidning med 500sc ;) köpte den gröna :D såå söt

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Upp till toppen
Annons: