Annons:
Etiketthästar
Läst 1195 ggr
Herveaux
2017-02-17 17:55

Nya favoriten i stallet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår köpte jag mig en efterlängtad Welshponny.
(Jag köpte en Jorvikisk ponny i spelets början, men han fick flytta hemifrån ganska snabbt då det kändes hjärtskärande att se kraken stå i stallet och damma.)
Framförallt så ville jag ha en ponny igen för att kunna rida ponnyloppet, jag vet inte varför, men jag gillar den banan. 😃

Mitt SSOhjärta klappar lite extra för dom stora hästarna i spelet, spec. Shire, Andalusier, Frieser och Frisisk Sporthäst, men den här lilla ponnyrackaren har jag verkligen kärat ner mig i. 😍

Lovechild vart ett passande namn då han köptes under Alla Hjärtans Dag-firandet och kommer nog alltid att vara minstingen i stallet. Fast vem vet, kanske inte bara på Sydhoven som det kommer finnas en flock Welshponnier i framtiden.

Har ni en speciell favorit i ert stall just nu?
Vart ni oväntat fästa vid en ny ras ni köpte? Vilken då?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

  • Redigerat 2021-06-11 11:41 av Herveaux
Annons:
Kex!
2017-02-19 17:01
#1

Jag blev ovanligt fäst vid just den där lilla velshponnyn du har köpt 😍 gav han namnet minifighter ovh klippte manen på honom också så han fick den kort <3 Sen så har jag även kärat ner mej i den gamla versionen av frieserhästarna den som ser lite blå ut da och gav han namnet Eveningking (Nemo-fan hehe) för tyckte det passade :3

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Ilovehorses
2017-02-23 16:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag har mitt supersöta sto LightLady

Upp till toppen
Annons: