Annons:
Etiketterhjälpsydhoven
Läst 1459 ggr
WeezMe
2017-02-22 17:51

Behöver hjälp angående Sydhoven!

Hejhej! Ny är på sajten.

Är en gammal SSO veteran som inte spelat på drygt ett halvår, massa nytt och spännande som kommit. Men nu har jag stött på ett problem… Jag förstår inte alls hur man kommer till Sydhoven. Försökte leta efter videos och försökte googla mig fram men jag hittar bannemig inget som hjälper. Vet att man ska få ett quest från James (Typ ett SMS?), sen ska man reparera nån ro-båt så att man kan ta sig dit första gången osv… Men just det här första steget förstår jag inte. Letade efter kriterier för att kunna få questet men det enda jag hittade var att man skulle vara level 7. Jag är level 17 så… Kan nån snälla hjälpa en frustrerad själ? Q_Q

Tacksam för svar!

  • Redigerat 2021-06-11 11:42 av Herveaux
Annons:
Herveaux
2017-02-22 18:09
#1

Välkommen till sajten!

När du loggar in, ser du då en liten lila ruta på skärmen där det står något i stil med att "du har fått ett SMS/meddelande från James"?

I början av den här videon ser du hur det ser ut.

Om du ser rutan, klicka på den för att läsa ditt SMS från en panikslagen James.

Edit: Jag har något svagt minne av att det har pratats om att det finns en bugg som gör att man inte får/inte kan läsa SMS:et, men prova att installera om spelet, det hjälpte mig en gång när det trilskades.
Hjälper inte det heller så kontakta Supporten.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

WeezMe
2017-02-22 18:34
#2

Tack för snabbt svar! 

Har redan kollat på den videon, har ingen sådan ruta tyvärr. Trodde först att man kanske behövde vänta i en timme eller så, att det var nån slags magic invisible countdown innan man får messet.

Har precis installerat spelet, vore konstigt om det är så men ja… får väl se vad supporten säger, if all else fails så får det bli en ominstallation :)

Herveaux
2017-02-22 18:40
#3

Så lite så!

SMS:et ska komma så fort du loggar in.

Hoppas det löser sig!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

WeezMe
2017-02-22 18:49
#4

Alright, då är det säkert en bugg, damn… Otur haha. Ska se vad supporten säger när dom svarar. 

Tack du! :)

WeezMe
2017-02-22 19:03
#5

Oj du, när vi ändå håller på, hoppas du kan hjälpa mig med detta. Känns lite onödigt att göra ett nytt inlägg nu för det haha.

Har varit i bunkern för det här Thomas uppdraget, men nu har jag ett till uppdrag --> En spillra av sitt forna jag <---

Står att jag ska prata med Thomas Rockwell, platsen är Jorvikstallet men jag ser inte uppdraget på kartan. Vart står han någonstans? D:

EDIT: Även det här har jag googlat om men jag hittar verkligen INGENTING ._.

Eyebulb
2017-02-22 19:30
#6

Det uppdraget ska fortfarande vara i bunkern :o

Annons:
WeezMe
2017-02-22 19:35
#7

Wat, det står Jorvikstallet hos mig Q_Q Bra att jag minns vart bunkern var nu igen (not) >_>

Herveaux
2017-02-22 19:56
#8

Testa att söka på bunker Epona på Youtube så kan du säkert hitta en "vägbeskrivning" i någon av videorna.

Jag vette sjutton hur jag lyckas hitta till den med mitt dassiga lokalsinne,
men kan jag - kan du! 😂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: