Annons:
Etikettallmänt
Läst 981 ggr
Herveaux
2/27/17, 7:49 PM

Är din spelkaraktär lik dig?

Har du och din spelkaraktär samma hud-, ögon- och hårfärg? 

Är din karaktär "du" eller är hon en helt egen liten filur?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
2/27/17, 7:55 PM
#1

Nope. Minna har långt svart hår och gröna ögon medans jag är kortlippt blond och har melerade ögon. Dock är vi väl ungefär lika bleka.

Min spelkaraktär blir lite som ett alter ego, jag kan fly verkligheten och försvinna in i Minnas Jorvik-värld och få en paus från allt en stund.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

iMois04
2/28/17, 1:04 PM
#2

#1 samma här, jag kan fly in till Jorvik och ser det som en "säkerhets-zon".

nja, det skulle jag inte säga, har axellångt guldigt blondt hår, blåa ögon och så lixom, lagom blek, men kan bli rejält brun om jag är ute mycket.

i SSO är det långt svart här, blek hy, allt som jag inte har haha!xD

LookHanna
2/28/17, 4:18 PM
#3

Ja, jag skulle säga att Ellie är en spegling av mig själv.

  • Stanna upp och känn efter vad du vill, våga ta risker -
    Hörselskadad, kan säga va några gånger
Diiziz
3/1/17, 8:12 PM
#4

Nej, Steph har lila hår och blå ögon. Jag har ljusbrunt hår och bruna ögon.

//elliot

Eyebulb
3/2/17, 7:07 PM
#5

Nope, min karaktär är baserad på min GTA karaktär (hon som är i min visningsbild) och hon är rödhårig, kortklippt med bruna ögon. 

Jag har hyfsat långt hår, brunett och mörkbruna ögon. 
Brukar aldrig göra mig själv i spel, tycker det känns konstigt x)

Magrat
3/5/17, 3:50 AM
#6

Lottie och jag är inte samma, nej. Skulle kännas märkligt då vi har två helt olika personligheter. Enda likheten är väl gröna ögon och (jag har för det mesta) rött hår.

Men klädstilen är helt annorlunda. För att inte tala om att hon är rätt kick ass på att göra saker, medans jag är mest tillbakadragen och har dåligt självförtroende. Det är skönt att kunna fly in i Lotties värld när saker är jobbiga omkring en.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Annons:
Upp till toppen
Annons: