Annons:
Etiketthjälp
Läst 1795 ggr
silverfiisk
2017-03-08 22:53

Går inte att ladda ner SSO!?

Jag spelade ofta StarStable när jag var yngre och nu har jag fått för mig att jag ska börja igen, men det går inte att installera spelet!

Kan börja med att säga att jag använder mig av en macbook air, har googlat och sett att fler har haft problem med spelet på mac.

Nu till problemet; Spelet laddas ner, men det går extremt sakta. Jag började vid klockan 16 idag och nu 22:46 håller det fortfarande på att ladda. Det har stått stilla på 99% i ca 2 timmar nu och jag håller på att bli galen! Vill inte ge upp och stänga av nu när det bara är 1% kvar. Har någon av er här haft samma problem eller vet någon vad man kan göra? Antar att det bara är att fortsätta vänta?

Jag provade att ladda ner spelet för ca 3 månader sedan, då laddade det till 47% och sedan började det bara om från 0 hela tiden. Då mailade jag support och fick till svar att dom jobbar på att lösa problemet. Jag tänkte att det borde vara fixat nu, någon som vet något om det? Jag har letat lite bland nyheterna på StarStables hemsida men ser inte att dom har skrivit något om macbook..

Annons:
Herveaux
2017-03-09 07:20
#1

Gah, vad frustrerande!
Jag har heller inte läst eller hört att dom kommit till rätta med trasslet för mac, tyvärr. Prova att maila Supporten igen, kanske dom kan ge något råd.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

silverfiisk
2017-03-09 21:51
#2

Nu fungerar det!

Jag provade igen idag och då tog det knappt 5 minuter så var det klart :) Allt fungerar som det ska.

Herveaux
2017-03-09 22:36
#3

Woohoo! 🥳


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: