Annons:
Etikettridklubbar
Läst 1200 ggr
Mellux
2017-04-13 11:24

Vill du starta en klubb för äldre spelare?

Hej! 

Jag har gått i tankarna rätt länge nu när det gäller att starta upp en egen klubb som passar oss äldre spelare. Jag själv har varit med i klubbar där det varit en väldigt blandad ålder allt från 11-30. Jag känner att jag inte passar in i den åldersgruppen och ser gärna att det finns en klubb där åldern ligger kring 18+. 

Jag själv är 21år har spelar sso sen 2014 heter Esmeralda Lightnight där. Jag har många planer kring hur jag önskar att klubben såg ut och fungerade men jag behöver dock hjälp.. Jag har aldrig haft en klubb själv men varit klubbledare och hjälpt till. Jag hoppas gärna att någon där ute som är 18år eller mer som kan tänka sig att skapa en ny aktiv klubb med mig! Gärna att du har tidigare erfarenheter men inget måste då vi alla är nybörjare 😉

Om du finner detta intressant så skicka gärna iväg ett PM till mig så chattar vi vidare om eventuella planer! 🙂

Med vänliga hälsningar

Melissa/Esmeralda Lightnight

Annons:
photosbycaroline
2017-04-15 20:24
#1

Vilken server är du på ?

Mellux
2017-04-16 19:58
#2

marshmallow clouds : )

LookHanna
2017-04-16 21:34
#3

Jag är gärna intresserad! :D

  • Stanna upp och känn efter vad du vill, våga ta risker -
    Hörselskadad, kan säga va några gånger
Maleficum
2017-04-16 22:04
#4

Jag är intresserad av att gå med i en klubb för äldre men har tyvärr ingen större möjlighet just nu att starta en.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Mellux
2017-04-16 22:35
#5

#3 pma gärna :D jag och en till har påbörjat en klubb nu men vi är inte klar ännu och har mycket kvar att planera. Men om du är intresserad så kan vi ju prata mer!

#4 Du är välkommen att bli med i den när den är klar :)  Tänkte lägga ut  här när vi är nöjda över den och ska ta in medlemmar.

Mellux
2017-04-27 22:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Klubben är nu klar och redo för att ta in medlemmar! Ta en titt på hemsidan för att läsa mer :)

Enchanted Scarecrows

Annons:
LookHanna
2017-04-28 09:44
#7

Jippie! 

Jag blir glatt medlem! :D (Ellie Queenland)

  • Stanna upp och känn efter vad du vill, våga ta risker -
    Hörselskadad, kan säga va några gånger
kanelbullen_92
2017-04-28 10:58
#8

Vad kul Ellie! Gå gärna in på hemsidan och fyll i formuläret där, så kontaktar vi dig! :) /Sophia Applestone, klubbledare

Upp till toppen
Annons: