Annons:
Etikettertävlingar-ssobuggar
Läst 1220 ggr
[Charlotte Kittenheart]
5/24/17, 3:07 PM

Snabbhetsbugg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Idag när jag levlade fick jag dagens bästa på första banan jag gjorde. Jag reagerade inte så mycket på det utan fortsatte bara med min levling, men när jag fick dagens bästa på de 3 banor jag körde efter det blev jag lite misstänksam. När jag fick dagens bästa på Andra hållet i skogsbanan som jag kraschade jättemycket på så blev jag säker på att jag hade fått en snabbhetsbugg, den är inte extrem , men jag känner att jag fuskar om jag tävlar med den. Jag hade samma snabbhetsbugg för någon månad sen och jag skickade in till support men den verkar vara kvar. Har någon annan råkat ut för samma sak? Jag hade en mustang med gul smiley i level 14

  • Redigerat 6/11/21, 10:33 AM av Herveaux
Annons:
Herveaux
5/24/17, 3:11 PM
#1

Levlade du tidigt på morgonen?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

silverfiisk
5/24/17, 3:33 PM
#2

Lånar tråden lite..

Hur lång tid brukar det ta innan de fixar buggar? Jag har kontaktat support angående två buggar för ca två månader sedan och än har inget hänt.

Herveaux
5/24/17, 3:38 PM
#3

#2 Det kan ta allt ifrån timmar till månader. Teamet försöker lösa alla buggar som busar, men det är mycket att fixa med och hålla ordning på bakom kulisserna. 😓


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[Charlotte Kittenheart]
5/24/17, 4:15 PM
#4

#1 Nej, jag levlade bara en liten stund före jag skrev inlägget

Herveaux
5/24/17, 4:42 PM
#5

#4 Ah, okej. Hm, hoppas dom hinner rätta till det snart så du (och andra drabbade) kan tävla med gott samvete. 🙂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Magrat
5/29/17, 4:12 PM
#6

Jag tror faktiskt inte att det var en bugg. Du spelade ganska tidigt på en dag när servern varit nere. Då är det oftast inte många som kommer in. Jag brukar levla rätt tidigt och får ofta dagens bästa med typ level 10 hästar.
Det är på eftermiddag och kväll som det är spelare som kör banorna med sina färdiglevlade hästar som de "riktiga" rekorden sätts. Så jag tror inte att du behöver oroa dig =)

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Annons:
Cyndi
7/12/20, 2:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Vad säger ni till den här buggen? Spelaren, som står på första platsen finns nästan överallt med konstiga tider …

//Cyndi

Jag är medlem i ridklubben "Silent Heroes Inc." på Marshmallow Clouds.
Min blogg "Cynthia Winterborn".

Magrat
7/12/20, 4:25 PM
#8

Ett jäkla ofog med användande av buggar. Bara att rapportera och hoppas på att de blir bannade.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Upp till toppen
Annons: