Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 1255 ggr
Herveaux
5/24/17, 3:58 PM

Veckans Uppdatering - v. 21

Virrig bagare i nöd… Igen.
Japp, Jamie Olivetree, New Hillcrests mest förvirrade bagare, behöver hjälp. Igen.
Rid dit och hjälp henne att ta emot beställningar och leverera smarriga bakverk runtom i Epona.

_För att kunna påbörja dessa uppdrag måste du ha nått ryktesnivån Gillad med Jamie Olivetree. Det betyder att även ni som tidigare arbetat med henne kommer behöva lite mer rykte innan ni kan hoppa in i all action igen!

_Ekorr´n satt i gra… sadelväskan?
Firgrove har öppnat en ny butik där du kan köpa riktigt fina sadelväskor till dig och ditt husdjur. Passa också på att köpa en (eller flera) nya små krabater att ha med dig runt på dina äventyr. Undrar om ekorrarna blir lika förnärmade om vi säger att dom påminner om Fripp, som Fripp blir av att liknas vid en ekorre…?

Ännu en Dubbla Star Coins-helg!
För att ge dig en extra chans att få hem Spirit till ditt stall så har Star Stable ännu en Dubbla Star Coins-helg med start nu på fredag! *Woop, woop*

Bli en del av team Star Stable!
Vi är väldigt glada och stolta över att tillkännage vårt nya sponsorprogram Team Star Stable i samarbete med Hööks! Alla som håller på med hästar vet att hästsporten är en tuff sport fylld av kärlek, passion och hårt jobb, men det är inte alla som har möjligheten att rida för tränare eller ge sig ut på tävlingsbanorna. Idag kan vi äntligen tillkännage vårt nya sponsorprogram Team Star Stable för unga ryttare som vill utvecklas tillsammans med sina hästar!
 
Läs mer här: Bli en del av Team Star Stable

___________________________________________________

Vad tycker du om Veckans Uppdatering?

Blir det en liten ekorre i din sadelväska?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Maleficum
5/24/17, 4:12 PM
#1

Med tanke på dubbla starcoins igen nästa helg låter det ju lite som att spirit inte kommer vara kvar allt för länge till…

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
5/24/17, 4:46 PM
#2

#1 Tänkte samma sak… Känns bra att ha honom hemma nu, så man slipper panik-leta. Jag har inga nerver för stress. 🤪

Förresten, en dum fråga kanske, men jag har inte spelat så mycket sen jag mutade hem Spirit; kan man fortfarande hitta honom fast man har "köpt" honom?
Tänkte om man skulle hjälpa andra att leta/fylla på med tid/plats i Spirit-schemat på Jorvikipedia…


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
5/24/17, 5:49 PM
#3

#2 Vet inte men verkar inte som det (har ridit förbi där han borde vara utan att ha sett honom men kan ju varit för jag precis missat zonen han är i).

Fundera på om ekorrarna kommer vara tillfälliga eller permanenta också…

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
5/24/17, 7:25 PM
#4

#3 Ah, okej!

Hm, jag tror dom kan vara tillfälliga. Hund/katt/kanin verkar vara standard-djuren medans gris/säl/groda är på snabbvisiter då och då.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: