Annons:
Etiketttankar-och-ideer
Läst 881 ggr
Herveaux
2017-06-21 19:34

Vår anslagstavla i stallet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad skulle ni vilja ha för funktioner där?
Skulle ni vilja att man kunde ladda upp egna bilder och göra anslagstavlan lite mer personlig?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

  • Redigerat 2021-06-11 11:34 av Herveaux
Annons:
s8x2n6
2017-06-24 22:31
#1

Ha en översikt över sina hästar! Namn, ras, level osv. Skulle va kul å ha.

Lite mer personlig skulle också va kul. T.ex så att när man öppnar den så får man upp en ruta som ser ut som en anslagstavla, så kan man placera alla olika funktioner lite vart man vill, i utseende av papper eller post-it lappar. Och kunna ha egna bilder precis som du sa.

Yehet121
2017-06-25 20:59
#2

Jag håller med det om bilder, jag skulle vilja att man hade en kamera funktion i spelet där man kan ta bilder, som man sedan kan sätta upp på anslagstavlan. Kanske att man kan ha som en slags anteckningsbok där man kan skriva upp viktiga klubb datum eller annat man behöver komma ihåg. Det med översikt av hästar tycker jag också skulle vara kul att ha. 

Jag skulle även vilja ha en anslagstavla i alla byar och stall där man kan göra reklam för sin klubb eller göra en annons för att man söker klubb. På så sätt så täcks inte globalchatten av sådan reklam.

Herveaux
2017-06-25 21:01
#3

Åh, vilka bra idéer ni har!👍 Kan bara instämma.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

chelona
2017-06-28 01:16
#4

skulle vilja ha någon typ av forum där, för klubben. Även att en kan hantera sin post där, för brevlådorna känns sjukt utdaterade. (egentligen förstår jag inte varför de inte tar bort dem och kallar det för sms-funktionen istället. Sätt brevlådan i telefonen ffs), om vi utveklar kamerafunktionen som det pratades om ovan i tråden kanske kunna skicka vykort till andra spelare(vänner?) som då dyker upp på deras anslagstavla?  Så kan de spara bilderna och dekorera sina stall med dem(om nu dekorera&möblerafunktionen kommer någon gång) och på så sätt har man bilder på sina vänner i sitt stall <3 . Som någon ovan säger vore en samlad plats att göra reklam på där den inte försvinner efter fem minuter och inte är ivägen/oönskad guld värt. En knapp som låter mig besöka hagen vore trevligt lol.

💣

Upp till toppen
Annons: