Annons:
Etikettepona
Läst 4581 ggr
Rcad312
8/6/17, 11:11 AM

Epona

Hej! Jag är drygt i level 15 och är extremt taggad på Epona. Är vänligt inställd med GED jarlahemskontoret och Jorvikstallet, har träffat Herman, är gillad med valedale och ska imorgon göra klart det där med Nic Stoneground. Undrar bara när man ska få uppdraget med Helgas sommarhus? Jobbar just nu med uppdraget när de nästan bränner ner Hollow Woods men får man uppdraget strax efter det eller tar det lång tid? Såklart är det olika för alla men man kanske skulle kunna säga ungefär hur långt tid det tar! Tacksam för svar :)

  • Redigerat 6/11/21, 11:33 AM av Herveaux
Annons:
Eyebulb
8/6/17, 2:44 PM
#1

Så som jag kommer ihåg det så är det ett tag kvar. Du kommer få en rad uppdrag till med Helga och resten innan du får påbörja just sommarhus uppdraget. Och det uppdraget i sig är i alla fall en övernattning. Möjligt att det är två.

Rcad312
8/6/17, 7:22 PM
#2

Tack så mycket! Får väl nöja mig med lite uppdrag i Dinodalen tills dess.

Helenewest
8/6/17, 8:52 PM
#3

Uppdraget med de tyska turisterna kommer efter att du hjälp Bob som trillat i vattnet och flutit omkring. Innan de uppdraget så gäller det att hjälpa James med hans mardrömmar

Helenewest
8/6/17, 9:06 PM
#4

Jag är ca 1/4 in på level 17 och väntar på de uppdraget nu eftersom det inte är tillgängligt förrän imorgon

Rcad312
8/13/17, 12:02 PM
#5

Helenewest menar du Bob som i smugglarna Rob o Bob i GÅD? Iaf tack så mycket, har inte fått nåt uppdrag me James än men det kommer väl så småningom.

Upp till toppen
Annons: