Star Stable Online

Vilka fler springande husdjur vill ni ha?

2017-09-29 20:56 #0 av: Herveaux

Nu har vi fått en bedårande liten korre som kan springa med oss på äventyr, men vad hoppas ni det kommer för fler husdjur med samma funktion?

// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster, Guldhamster och Hundar
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2017-09-29 20:57 #1 av: Herveaux

Jag som är Harry Potter-nörd skulle vilja ha en uggla som kan flyga bredvid mig och hästis när vi är på språng..

// Harley
Sajtvärd Star Stable

Anmäl
2017-09-29 21:03 #2 av: Maleficum

#1 Fågel som flyger efter en eller bredvid skulle vara toppen (fågelägare som jag varit sen barnsben ;)) Men tycker ju såklart att alla redan befintliga djur ska göras mobila (speciellt kaninerna då ;))

Skulle kunna tänka mig ha tex nån fin tupp också som kan springa efter och ibland kanske flaxa till lite.

Hemsida
Deviantart, foton, teckningar och målningar
Instagram

Anmäl
2017-09-29 21:58 #3 av: Vrilen

Så klart hade jag velat ha alla djur som redan finns. Men hur gulligt hade det inte varit att ha en spindel?!

Anmäl
2017-09-29 22:54 #4 av: Herveaux

#3 Ja! Kanske kan få adoptera en av Albertas ungar...? Kär

// Harley
Sajtvärd Star Stable

Anmäl
2017-10-03 21:41 #5 av: Sasona93

Som tidigare nämnts så hade jag gärna sett befintliga husdjur uppdaterade. Annars så hade jag verkligen älskat att ha en liten dinosaurie springandes vid sidan om eller sitta i sadelväskan, dock lär ju detta inte dyka upp i spelet haha. Tänk liksom att man hittar ett nedfryst ägg i dinodalen som man på något sätt i spelet kunnat tina upp och kläcka, ut kommer en raptor, t-rex eller nån annan dino-unge. Kär

Anmäl
2017-10-04 00:23 #6 av: Yehet121

Jag skulle nog vilja ha någon typ av fågel, tycker så synd om min stackars korre som måste springa för sitt liv för att hinna med mig i full galopp.. Skrattar Och typ att fågeln sitter på ens axel eller någonstans på hästen när man står stilla!

Anmäl