Annons:
Etikettertankar-och-ideerhusdjur
Läst 2110 ggr
Herveaux
2017-09-29 20:56

Vilka springande husdjur vill ni ha?

Nu har vi fått en bedårande liten korre som kan springa med oss på äventyr, men vad hoppas ni det kommer för fler husdjur med samma funktion?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

  • Redigerat 2021-06-11 10:39 av Herveaux
Annons:
Herveaux
2017-09-29 20:57
#1

Jag som är Harry Potter-nörd skulle vilja ha en uggla som kan flyga bredvid mig och hästis när vi är på språng..


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
2017-09-29 21:03
#2

#1 Fågel som flyger efter en eller bredvid skulle vara toppen (fågelägare som jag varit sen barnsben ;)) Men tycker ju såklart att alla redan befintliga djur ska göras mobila (speciellt kaninerna då ;))

Skulle kunna tänka mig ha tex nån fin tupp också som kan springa efter och ibland kanske flaxa till lite.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Vrilen
2017-09-29 21:58
#3

Så klart hade jag velat ha alla djur som redan finns. Men hur gulligt hade det inte varit att ha en spindel?!

Herveaux
2017-09-29 22:54
#4

#3 Ja! Kanske kan få adoptera en av Albertas ungar…? 😍


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Sasona93
2017-10-03 21:41
#5

Som tidigare nämnts så hade jag gärna sett befintliga husdjur uppdaterade. Annars så hade jag verkligen älskat att ha en liten dinosaurie springandes vid sidan om eller sitta i sadelväskan, dock lär ju detta inte dyka upp i spelet haha. Tänk liksom att man hittar ett nedfryst ägg i dinodalen som man på något sätt i spelet kunnat tina upp och kläcka, ut kommer en raptor, t-rex eller nån annan dino-unge. 😍

Yehet121
2017-10-04 00:23
#6

Jag skulle nog vilja ha någon typ av fågel, tycker så synd om min stackars korre som måste springa för sitt liv för att hinna med mig i full galopp.. 😃 Och typ att fågeln sitter på ens axel eller någonstans på hästen när man står stilla!

Annons:
Herveaux
2020-04-18 16:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Vette sjutton hur man pressar ner en åsna i sadelväskan, men jag vill ha en åsna! 
…eller en mula / mulåsna som riddjur. 😍


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
2020-04-18 16:46
#8

#7 Samma här! Vill också kunna äga en åsna på något vis! Älskar åsnor! Speciellt dem riktigt fluffiga raserna!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Cyndi
2020-04-18 17:37
#9

#7

Herveaux … jag kan tänka mig, att åsnor ska komma som riddjur. När SSO frågade efter vilka raser de skulle ta näst, fanns det flera som nämndes åsna ;)

Men som husdjur skulle jag önska mig pingviner 😃

//Cyndi

Jag är medlem i ridklubben "Silent Heroes Inc." på Marshmallow Clouds.
Min blogg "Cynthia Winterborn".

Bianca Songcastle
2020-04-19 19:09
#10

#9 oooooooooooh! Det gillade jag! Pingviner!

✨Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.✨

chelona
2020-04-23 20:32
#11

Jag vill att baguetten vi har ska kunna "springa" det tror jag skulle vara kul. världens stelaste orm i ett snöre efter hästen liksom. 

de pandoriska varelserna som ser ut som djävulsrockor skulle också vara coola.

💣

Cyndi
2020-04-24 13:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Jag vill korrigera mig! Pingvinerna vore häftiga, men ett följande föl är ändå mer häftigare! 😃

//Cyndi

Jag är medlem i ridklubben "Silent Heroes Inc." på Marshmallow Clouds.
Min blogg "Cynthia Winterborn".

Cyndi
2020-04-24 13:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Eller … en fin höna!? 😍 Jag vill ha alla! (Autumnfall tittar lite tveksamt 🤔)

//Cyndi

Jag är medlem i ridklubben "Silent Heroes Inc." på Marshmallow Clouds.
Min blogg "Cynthia Winterborn".

Annons:
Upp till toppen
Annons: