Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 770 ggr
Herveaux
2017-10-04 17:49

Veckans Uppdatering - v.40

Pintoaraberna har kommit till Jorvik!

Hej allesammans, och välkomna till veckans uppdatering där några coola kusiner till de Arabiska Fullbloden hittat till Jorvik!

Tre häftiga Pintoaraber
Pintoarab är en rätt ny hästras som är framavlad för att se ut som Arabiska fullblod samtidigt som de har snygga skäckfärger – och vem gillar inte en snygg skäck?

Vad är det för ny ras som har kommit till Jorvik?
Den coola Pintoaraben!

Var kan jag köpa hästarna?
En vid Månskäreby, en vid Fort Pinta och en vid Silverglades Hästsportcenter!

Hur mycket kostar de?
969 Star Coins.

Vilken level måste jag vara på?
Level 11!

Måste jag jobba på något rykte för att få köpa hästen?
Inget alls!

Vilka färger kan jag välja mellan?
Tre olika typer av skäck!

**Uppdaterade animationer
**De uppdaterade Arabiska fullbloden vi släppt under sommaren har idag fått sina animationer tweakade – missa inte att ta er en titt på dem!

Födelsedagsfirandet fortsätter!
Om du inte hann ta del av vårt födelsedagsfirande förra veckan eller bara vill passa på att samla på dig så mycket erfarenhetspoäng som möjligt till dina hästar kan du fortfarande delta i födelsedagstävlingar och leta efter gyllene hästskor. Om du inte riktigt minns allt skoj som händer under våra födelsedagsveckor kan du läsa mer i förra veckans nyheter!

Bonusbutiken
I bonusbutiken i Moorlandstallet finns det en gratis tröja för alla er som blivit Star Rider med engångsbetalning!

Ny laddningsskärm!
Det är ju höst nu, så därför har vi en ny, höstig laddningsskärm som välkomnar er varje gång ni öppnar spelet!

Hästmarknaden
Om du vill träffa Eddie och Ferdinand finns de vid Jorvikstallets Arena den här veckan!

Star Stable Game News
Matilda och Game Master Ylva har förstås fått nys om de nya hästarna, så glöm inte att se vad de har på gång på våra sociala medier!

Ha en fin vecka!
Kramar från SSO-teamet ♥

Text: https://www.starstable.com/se/article/4203


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Maleficum
2017-10-05 15:26
#1

Går det inte att göra födelsedags ridtävlingarna längre? Kan inte hitta dem varken idag eller igår. (Gjorde alla som gick att göra förra veckan så vet inte om det är att man bara kan göra alla en gång).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
2017-10-05 18:48
#2

#1 Jag sprang alla födelsedags lopp förutom onsdagens första födelsedagsveckan, sprang loppet igår och idag finns inget lopp så du verkar ha rätt att man bara kan springa vardera lopp en gång. 😭

Typiskt, vart snabbt bortskämd med så generösa XP-lopp. 🤐


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
2017-10-05 22:15
#3

#2 Vad tråkigt :( Min isis blev ju precis level 14 så hade varit så skönt att få levla den sista leveln med fler födelsedagslopp för sista leveln känns så seg att levla med vanliga tävlingar.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Upp till toppen
Annons: