Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 1391 ggr
Herveaux
2017-11-01 15:27

Veckans Uppdatering - v. 44

NYA ANIMATIONER!

Hej StarFam! Inte nog med att vi fortfarande firar Halloween på Jorvik ända fram till nästa onsdag, men den här veckan har vi helt nya animationer till vår spelarkaraktär!

Nya animationer!

Idag kommer ni märka några skillnader på vår spelare. Karaktären har nu fått lite kortare hals för att likna en riktig tjej - och vi har också uppdaterat karaktärens ögon med nya, högupplösta texturer! Dessutom kan vi också bjuda på helt nya animationer!

Eftersom vi nu har ändrat spelarens animationer genom hela spelet kan det vara så att ni märker något som inte fungerar som det är tänkt. Vi är därför väldigt tacksamma om ni hjälper oss att rapportera in alla buggar ni hittar till vår support, så att vi kan rätta till det som just nu ser lite knasigt ut.

Vi är väldigt glada över att äntligen kunna släppa den här uppdateringen, eftersom den innebär att det kommer bli lättare för oss att lägga till roliga animationer i framtiden - och dessutom kommer vi nu kunna lägga till nya frisyrer och nya kläder!
**
På tal om nya kläder…
**I Halloweenbutikerna från förra veckan hittar ni nu tre häxhattar som skulle kunna göra vilken häxa som helst grön av avund!

**Ändring i garderoben
**Vi har nu lagt till en extra flik i era garderober för att ni ska kunna förvara föremål som till exempel de coola pulvren som ni kan köpa nu under Halloween!

**Halloween fortsätter!
**Även denna vecka kan ni göra alla roliga Halloweengrejer från vår förra uppdatering! Det finns nu också en ny Halloweenmask i de speciella butikerna. Om ni inte minns allt som händer under eventet, ta er en titt på förra veckans nyheter där vi berättar om allt som pågår!

**Bonusbutiken
**Ni som blivit Star Riders med engångsbetalning kan nu hitta en ny sadelväska i Bonusbutiken i Moorland!

**Hästmarknaden
**Eddie och Ferdinand har hittat alla hästarna som blev rädda och rymde förra veckan, så de håller nu öppet utanför Silvergladebyn.

**Star Stable Game News
**Självklart kan ni se veckans nyheter med Matilda och Game Master Ylva på våra sociala medier!

Hoppas ni får er en skrämmande Halloween-vecka!

Kramar från SSO-teamet ♥

_Text: https://www.starstable.com/se/article/4297_


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
2017-11-01 15:33
#1

UPPDATERING OM ANIMATIONERNA

Hej StarFam!

Vår senaste uppdatering med nya animationer till spelarkaraktärerna var en väldigt stor en – över 300 animationer behövde ändras på innan vi kunde släppa uppdateringen! Men som ni förstår finns det mycket arbete kvar innan vi är helt nöjda. Vi är alltså INTE klara än och kommer fortsätta uppdatera animationerna framöver!

Förbättringar som vi redan arbetar på är till exempel karaktärens hals och nacke, och att hennes byxor kan råka synas genom stövlarna.

Om ni hittar andra buggar vill vi självklart höra även om dem – vi tar väldigt gärna emot konstruktiv kritik! Precis som vanligt kontaktar ni vår support genom formuläret på vår hemsida.

Som vi nämnt tidigare så gör vi de här ändringarna för att vi ska kunna lägga till nya kläder, frisyrer och annat i spelet som inte var möjligt tidigare. Men redan nu när vi jobbar på animationerna kommer vi kunna släppa saker som helt nya frisyrer och modeller på kläder! Har ni till exempel sett denna veckas coola häxhatt?

Vi vill såklart inget hellre än att skapa världens bästa spel, och hoppas att ni har tålamod medan vi fortsätter att förbättra och tweaka vår spelarkaraktär! Kramar, Gänget på Star Stable ♥
_
Text: https://www.starstable.com/se/article/4356_


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
2017-11-01 19:09
#2

Gillar att ryttaren sitter bättre i westernsadeln (alltid stört mig på att dem suttit så långt fram förut och ser ut att slå i hornet speciellt i galoppen).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
2017-11-07 19:22
#3

Idag upptäckte jag att man kan stoppa in både fika och hästmat i vår nya flik i garderoben, wohoo!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
2017-11-07 21:48
#4

#3 Blev superglad när jag upptäckte man kunde stoppa in maten där också =D Har verkligen saknat en sån flik för "övrigt skrot" man vill samla på men inte springa runt med i ryggan.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
2017-11-07 21:59
#5

#4 Klockrent namn på fliken: Övrigt skrot.😃


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Cornelia Isaksson
2018-04-10 11:46
#6

Soffan som vi fick i ett uppdrag har jag sålt detta var innan vi fick extra fliken går soffan att få tillbaka

Annons:
Herveaux
2018-04-10 14:19
#7

#6 Jag tro inte soffan går att sälja.🤔 
Om din är borta borde det vara en bugg - kontakta Supporten.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Cornelia Isaksson
2018-04-10 15:00
#8

Men jag har för mig att jag lyckades men kan ha fel

Upp till toppen
Annons: