Annons:
Etikettallmänt
Läst 3923 ggr
Magrat
2017-11-03 14:17

Presentera dig

Tänkte vi kunde ha en tråd där vi kunde presentera oss själva här på
StarStable-ifokus.

Du är välkommen att dela så mycket du känner dig bekväm med! =D

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Annons:
Magrat
2017-11-03 14:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag kan ju börja:

Charlotte Snowborn, Charlotte,  Lottie, Lottie Snöfödd, Gene, Aurora, Leona, kärt barn har många namn.
Jag har spelat SSO sedan Mars 2012, och har varit en medlem av Night Guards, som ägs av Genevieve Nightbard, sedan April 2014 och jag finns på Air Star.
Jag är en relativt blyg men pratglad person som gärna diskuterar allt möjligt. Min största passion i livet är mina djur, en katt, Elmer,  två hundar, Jorun (Iggy), Tesla (Borzoi) och de fem tamråttorna, Ranvi, Ingrid, Siri, Björk och Fauna. Har även ridit i elva år men det var några år sedan nu.
Jag har flera konton, men det jag spelar mest aktivt på är Charlotte som för närvarande befinner sig i level 21, och har över femtiotalet hästar. Ja, jag samlar =P
När jag inte gör uppdrag så levlar jag, äger väl en sisådär tre hästar som inte är i level 15 än. Läser gärna i chatten, men skriver sällan.

Finns även på MC (Genevieve Seawright) där jag är medlem i klubben Alpha Kings, ägs av Savannah Wolfborn, och FU (Aurora Eveningdaughter) där jag är medlem i Silversong Kings, ägs av Penelope "Penny"Kinglee.

Bifogar en bild på, Lottie och, Waheeda.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Magrat
2017-11-03 14:39
#2

PS; Varit med sedan Starshine Legacy tiden. DS

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

[Bäckahäst]
2017-11-03 18:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Spelar bara regelbundet på Delfina, ofta kallad Delfinen, Delfin eller Fina. Jag har spelat sedan 2014 någon gång, men inte med Delfina förrän julen året därpå.

I skrivande stund har jag 18 hästar. Jag försökte se till att ha en häst av varje ras, men nu har jag både två och tre av samma ras och långt ifrån alla hästraser i min samling, så får hålla hårt i mina sc så att jag inte springer iväg och köper en till islandshäst nu. 

Jag har hoppat lite mellan olika servrar, men just nu är jag medlem i Alpha Kings på Marshmallow Clouds så lär inte byta server på ett bra tag. Alpha Kings är en av två klubbar jag stannat i en längre tid - inte för att jag byter klubb ofta, men för att många klubbar har upplösts av olika anledningar.

Särskilt intressant är jag inte att umgås med i spelet då jag är väldigt blyg och känner mig obekväm när uppmärksamheten riktas mot mig, men det släpper alltid när jag lär känna andra bättre. Rider på ridskola en gång i veckan, det är allt jag hinner, och tycker om att rita, läsa och gosa med mina katter.

Har en blogg som uppdateras rätt så ofta, www.ssodelfinis.blogg.se, inte ett bloggnamn som jag är särskilt stolt över, men det gäller min karaktärs namn också så ehhh. Är inte så bra på det där, haha.

Lägger in en bild på mig och Viktor!

Vrilen
2017-11-03 19:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#4

Heter Sofia Eveningsmith i spelet, men föredrar att bli kallad Saxen =) Har spelat sen hösten 2013 vilket gör mig till level 20. Är för tillfället klubblös men har varit med i några av server Air Stars ''kändaste'' klubbar så som: IceMice, Clay Feathers, Light Rockets och blev även godkänd i Sky Knights.

Har för tillfället exakt 50 hästar ( 48 av dom finns presenterade i någon tråd som jag inte hittar just nu xD ).  Finns på Icy Vulcano för tillfället.

Utanför spelet så är jag hos min häst Avril. Väldigt intresserad av Natural Horseman ship. Har varit peskitarian i 3 (?) år. Älskaaaar katter🐱.Har även 2 kaniner, alltså cirkulerar hela mitt liv runt djur. Har erfarenhet av både mobbing och självskadebeteende. När jag inte gör något som involverar djur skypar jag med vänner eller kollar på youtube.

Lägger in både en bild på min karaktär och ponnyn ( För vem tycker inte om söta fluffiga ponnysar? )

Cornelia Isaksson
2017-11-04 17:35
#5

Hur tar man kort med datorn för att sedan kunna lägga upp på Instagram

Herveaux
2017-11-04 18:49
#6

#5 Starta gärna en egen tråd med den frågan så håller vi den här tråden enbart för presentationer.🙂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Maleficum
2017-11-05 21:47
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Daphne Bunnyhunter. Börja spela i våras, mer exakt 1 mars. Är level 19 ungefär 2/3 på väg till level 20. Är med i klubben Cute Kitten Squad på Marshmallow Clouds.

Mina hästar för tillfället är alla level 15. Starthäst vid namn Mooncloud, Mustang vid namn Babycake, Fjording vid namn Strawberrysurprise, Welsh vid namn Lemonpie, Islanshäst vid namn Peppermint och så har Spirit letat sig in i mitt stall.

Förutom SSO spelar jag Lucky Lapine sen flera år tillbaka och har nyligen börjat spela Howrse. Har tidigare spelat WoW och en hel del strategispel varav Settlers 2 varit en stor favorit.

Utöver spelandet lyssnar jag för mycket på ljudböcker, lägger pussel, målar, samlar på ben och pysslar om mina djur som för tillfället består av min frigående blinda angorakanin Kenzie som är min lilla bebis! Två kanariefåglar vid namn Malte och Baltazar, en skrattduva jag själv fött upp och flyttat tillbaka hit vid namn Sixten och fem stycken akvarium (45-220l) som innehåller en mängd olika fiskar, räkor och snäckor. Har även en labrador vid namn Gletta på 13 år som mest bor hemma hos mina föräldrar.

Rider på måndag kvällar på ridskola och spenderar tisdag kvällar i stallet då min kompis rider.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
2017-11-06 11:41
#9

Minna Moonchild heter jag och hittade Star Stable tack vare iFokus
Vart nyfiken, började spela gratis-delen i jan -16 och i oktober samma år fick jag ta över som Sajtvärd här på forumet.Minna är på vippen att gå upp i level 20 och i stallet bor just nu 14st hästar.
Började spela på servern Fluffy Unicorn, men när Icy Vulcano öppnade hoppade jag över dit vilket min gamla skördetröska till dator är väldigt tacksam för. 

Jag har aldrig varit medlem i någon klubb, tror att Minna och Eremiten är släkt.😛
Är en riktig ensamvarg men jag hjälper gärna till om jag kan när någon ber om det i Globalchatten. 

Utanför spelet så arbetstränar jag just nu i ett stall, och som det känns nu så vill gärna hitta anställning hos ett när det är dags. 
Jag ser mycket film (vad vore livet utan Netflix…?) och lyssnar en del på ljudböcker. 
Tycker om att skriva, virka , fota och vara ute på äventyr med hunden. 
Musik är något jag inte överlever utan. Lyssnar mest på hårdrock (Maiden!) och en del steampunk.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Eyebulb
2017-12-14 23:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#10

Willow Spiderrock heter min huvudkaraktär och jag hittade Star Stable genom Stallet.se har jag för mig. Jag skapade ett konto någon gång innan 2013 (kan inte hitta när precis, men jag kommer ihåg att de gamla frieserhästarna fanns) för att jag tidigare spelat Starshine-spelen men spelade endast upp till level 5 innan jag la undan det. 

Jag tog upp spelet igen i December 2016 då jag såg några spelare på Youtube och såg hur mycket bättre det blivit. Sen dess har jag varit fast. 

Just nu är jag medlem i Alpha Kings som finns på Marshmallow Clouds. Jag har i och med Mistfall äntligen nått level 20 och har just nu 33st hästar. Men det antalet växer fort, har en lång önskelista på hästar som bara växer varje gång de släpper nya.  Hästarna är för mig favoritdelen med spelet. 

Jag som spelar är 23 år, just nu arbetslös med nytaget truckkort men jag jobbar ibland i ett Westernstall som jag tidigare praktiserat på. Kvinnan jag jobbar för tävlar i landslaget i grenen Reining och hon tar även in andras hästar för träning. För mig som hållt på med hästar innan men som även varit väldigt osäker runt dem har detta varit en otroligt lärorik upplevelse då vi hanterar allt från unghästar och hingstar till faktiska vildhästar. 

Utöver spelandet (som även innefattar andra spel, har en förkärlek till fps och indieskräck spel.. Favoriter är Halo-serien och INSIDE) så tecknar jag en hel del. Jag har haft intresset hela mitt liv och ritade för det mesta monster av egen design och hästar. Just nu har jag dock övergått till människor då det är något jag behöver öva på. Det hjälper då att vara småbesatt av olika serier ifall man inte har lust att komma på egna utseenden (just nu ligger all min fokus till exempel på Avatar: the last airbender).

På bilderna:
Favorithästen i spelet Echo och min karaktär
Föredetta vildhästen Thor som praktiskt taget adopterade mig men som tyvärr är såld nu. 
oooch undebara lilla Baby, den blåögda quarterhästen efter Spooks Gotta Whiz.

Herveaux
2018-03-09 11:59
#11

Puttar upp tråden lite. 
Så roligt att få veta lite mer om vad vi har för filurer här på forumet.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Alma Johansson
2018-03-09 12:32
#12

Anastasia Winterbird heter jag på sso och finns på avocado island och jag har spelat sso sedan i somras, jag vet inte riktigt vad mer jag kan säga egentligen. Är i level 19, men har typ en fjärdedel kvar till level 20, lagom frustrerande. Jag spelar så gott som varje dag, levlar hästar, deltar i championat när jag väntar på fler uppdrag. Jag, min syster och min kusin har tillsammans en klubb, The Kings Order som bara vi är med i.

Vid sidan om spelandet så har jag också en blogg! http://anastasiawinterbird.blogg.se/ och där skriver jag mycket konspirationsteorier så det händer också att jag springer omkring i spelet och överanalyserar grejer när jag har lite att göra - vilket är rätt ofta för mig då alla mina huvuduppdrag är slut.

Men jag har spelat SSL och SS-årstidsryttarna också, så jag var välbekant med Starstable när jag började! :)

Alma Johansson
2018-03-09 12:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

oj glömde att skicka med en bild!

Annons:
s8x2n6
2018-03-16 20:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#14

Jag heter Rose Winterbell, men kallas gärna för rowi. Jag upplevde Jorvik för första gången någon gång april/maj 2012, och är för tillfället bosatt på Icy Volcano. I hjärtat är jag ännu en Fluffy Unicornare, då det är där jag bott största delen av mitt SSO-liv. Jag är level 20 och i stallet finns 36 hästar bosatta. Majoriteten är inte fullevlade, och en stor del kommer förbli ickefullevlade. Alla blir minst level 10 dock 😉 I spelet uppskattar jag allra mest huvudstoryn och den fina världen, men kan emellanåt få ett levlingsfnatt och tycka att det är rätt så okej ändå. Är varierande aktiv och mycket av en ensamvarg när jag väl är inne. Hade länge en helt egen, privat klubb för bara mig själv, för att slippa alla spaminbjudningar. Dock lyckades någon flörta till sig mig till deras klubb nyligen, och har inte ångrat mitt val än så länge!

IRL är jag i 20-års-åldern, pluggar heltid och jobbar deltid. Fritiden spenderar i stallet hos min älskade islänning Skenkur, sittandes vid datorn med ett spel (SSO eller Sims 4) eller gloendes på Youtube. Kompisar träffar jag till och från och sitter och chattar med diverse människor då och då. Gillar musik, både att spela och lyssna; spelar för tillfället mest klassiskt (flöjt) och lyssnar mest på all form av alternativ musik men också en del "populärmusik". Är en rätt så easy-going person helt enkelt.

Vill man hitta mig annanstans i interwebz-världen finns jag på instagram som rose_winterbell och på SSO-amino som "rowi" :)
Bloggen http://mellariina.blogspot.se/ använder jag också lite till och från till att skriva av mig diverse random saker. (Senaste inlägget var visst på finska, men annars är den på svenska och engelska!)

Bilderna är: Rose i helmiga stencirkeln, Rose och startisen Sky (old style!) och sen en söt liten bild på fluffbollen till häst som jag har.

Valkyrija
2018-03-16 21:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Namnet i Jorvik är Ivy Windmaker(Tant Ivy är smeknamnet) och jag håller till på servern Avocado Island. Gick med i SSO för något år sedan men spelade inte mer än i någon dag innan jag tröttnade. Testade på det igen i början på februari och sedan dess har jag spelat varje dag. Spelade StarShine spelen när de kom ut för en massa herrans år sedan dock. 
Är IRL 23, snart 24 år gammal och önskar att jag hade hästar lika nära inpå som Ivy har i Jorvik.
Är ägare av klubben Walking Wombats som helt klart är världens bästa klubb(helt objektiv åsikt såklart 😉) och tillsammans med brudarna där gör vi Jorvik en ännu härligare och roligare plats att vara på!
I mitt stall står 6 st hästar. Min startis var länge min favorit tills jag köpte mig mustangen Silvernova. Nu mer är det vi som rider runt på ängarna och tävlingsbanorna!

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Susanna_w
2018-04-20 08:38
#16

Alice Crazygale heter jag på sso. Är en neewbie 😂Har spelat ganska precis en vecka tror jag. Är lvl 10 och skuttar runt på nordsvensken Chippie som kommer från deras app på servern Icy Volcano. Är en enstöring och det här med socialt samspel är inte min grej och är något jag har svårt för så håller mig mest för mig själv. Kan absolut vara social i text men det går i vågor och beror på vilket humör jag är på😎När jag inte spelar sso så kan det hända att jag spelar något annat, framförallt Overwatch, Har även andra hobbys som tex målarböcker för vuxna, stickar en hel del och virkar någon gång ibland. Är en serie och filmnörd så det är inte mycket som görs utan att netflix eller något liknande är igång medans jag sysslar med något som tex spelar sso och gör jag inte det så lyssnar jag på någon mord eller mysteriepod.. Djur är min stora passion men just nu ryms det inte så många djur här. 2 akvarium, 2 Kaniner (lhdv & Liten Rex) och en hund. Ridit i över 20 år men fick lägga det på hyllan för 1,5 år sedan pga min rygg men en vacker dag ska jag upp i sadeln igen! 

Det var nog allt, roligare än så blev det inte :D Ni får ha det så gott att alla SSO:are och trevlig helg!

_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_

Herveaux
2018-10-14 14:15
#17

Nu har vi fått en hel drös med nya medlemmar, berätta gärna lite om er själva! 🙂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Diiziz
2018-10-14 18:59
#18

Jag heter Stephanie Lightningwright i spelet men kallas för Per-Olof eller Päris. Jag är på servern Air star och har varit det sen jag började spela, den 19 oktober 2014. Jag har nått level 20 i spelet. Jag är med i klubben Amazing Bananas där jag trivs väldigt bra. I vardagslivet är jag väl en ganska normal tjej med aspergers syndrom  som är helt galen i Harry Potter. Det var väl det (:

//elliot

Marbi
2018-10-14 21:39
#19

Jag heter Blanka Woodmountain och är på servern Ice Cream Jungle där jag är medlem i Evil Cats Clan. Började spela i april 2018 efter att ha sett annonser för spelet ett tag och blivit intresserad. Gick på ridskola när jag var yngre men det är längesen, har ridit ett par gånger sedan dess men det är också länge sen men gillar hästar väldigt mycket och därför började jag spela. Jag tillhör det riktigt äldre gardet. :) Har lite kvar innan jag är level 20 och har 12 hästar i mitt stall, varav 10 är level 15. Alla är av olika raser och den jag levlar nu är ett danskt varmblod som heter Firerebel. Hobby utöver Starstable är Sims4 och att sy kläder och tillverka möbler till Barbie.

molam
2018-10-22 08:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Började spela igår, och har en häst, den som visas på bild xD vet inte så mycket om nånting ännu, så säger bara att hästen är en han, han heter Luckymadness och jag heter Bambi Pixiedust :p Jag är på lvl 4 och Luckymadness är bara på lvl 2.

Tydligen ska Luckymadness bara ett Jorvikiskt Varmblod. han är inte så snabb ännu, inte så stark xD

Ska jag vara ärlig vet jag inte ens vilken server jag rider på.. men ahja xD Lite om mig och Luckymadness iaf ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
Diiziz
2018-10-24 17:02
#21

#20 åh, min starthäst ser likadan ut!

//elliot

molam
2018-10-28 22:41
#22

Edit till #20, jag rider på server Hazy Shore, och nu är jag Star rider i en månad för att Testa!! =)

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Travis D
2018-10-30 17:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#23

Heter Maja Misthill på sso och är lvl 19 och snart 20, har spelat sedan start och min pappa har jobbat på deras huvudkontor här i stockholm. Min favvoras är Morgan och min favvo häst förutom mina 7 morganer är Min svarta hannoveranare och min svarta nordsvensk. Ska möjligtvis köpa den bruna hannoveranaren också. 

Jag är lifetime star rider sedan någon julafton för ett tag sen och jag finns på ig sso..majtassen och har varit med i många klubbar och söker just nu :)

raderade nyss alla mina bilder på mig men har dom här 😃

Kex!
2018-11-04 15:39
#24

Mitt namn på starstable är Alma Rivernight. 

Jag spelar på servern airstar och har spelat där 3-4 år. Är i level 21 och äger ca 30 hästar varav alla utom två är i level 15. Spelar knappt längre utan gör endast uppdrag när de kommer och fotar. Var som mest aktiv 2014 - 2015 när spelet var populärt i min klass och nästan alla spelade.  

Är med i en av mina vänners klubbar men är väldigt oaktiv för tillfället då jag inte har tid för starstable. Hittade till starstable via flixiekim som jag kollade på i flera månader innan jag börja spela. 

Utanför spelet har jag två sköthästar, två fullvuxna guldhamster och ca 7 hamsterbebisar. Rider 1 gång i veckan men är där 3 - 4 gånger i veckan och jobbar även som vikarie i stallet. Föder upp guldhamstrar och har för tillfället en kull.

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Herveaux
2019-02-20 19:22
#25

På sistone har det bara rasslat in nya medlemmar (woo-hoo!) skriv gärna ett par rader om er själva om ni vill! 👋


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maybe belle
2019-06-10 10:00
#26

Hej alla! Jag heter Maybelle Peacing men kallas oftast Maybe eller May!
Jag är nu bara lvl 5 då jag besämt mig för att byta till engelska servern Windstar och har därmed lämnat mitt lvl 21 konto på MC  och jag kommer nog aldrig tillbaka. Jag är ägare till en häst irel. Då jag fyller år snart ska jag köpa starrider lifetime. Tyvärr kostar star rider lifetime 707 kr här O.o

Jag bytte till Windstar då svenskar är så överdramatiska och jag är trött på all drama. Och jag gjorde verkligen rätt beslut för jag har aldrig vart med om en så trevlig server! alla är så snälla och trevliga! Inget drama någonsin! 

Hoppas ni har det bra!
Mvh  May!

molam
2019-06-10 15:01
#27

Åh vad Ful Lucky var xD och heter inte Bambi Pixiedust, Heter Bambi Pixienest xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
Anniesunbrooke
2019-06-11 08:31
#28

Jag heter Annie Sunbrooke, är i level 21 och har spelat periodvis sedan 2014. Just nu befinner jag mig på servern Marshmallow Cloud bosatt på Steves gård tillsammans med mina 35 pixel hästar. Har nyligen kommit tillbaka efter en längre paus från spelade (främst pga skolan 😴) och är för tillfället klubblös, har dock planer på att skapa en klubb i framtiden ifall jag hittar några att äga den tillsammans med osv. Jag bakom skärmen är 18 år, är vegetarian och har precis slutat första året på gymnasiet, därmed även flyttat hem till mina föräldrar igen över sommaren. På fritiden gillar jag träning, musik, böcker, spel och lite allt möjligt. För det mesta blir det dock serie och filmtittande som gäller dock haha. Allt möjligt - Game of Thrones, Marvels, Harry Potter, Disney och andra typiska serier/filmer. Håller tyvärr inte på med hästar eller rider irl, men hade gärna velat testa någon gång när möjligheten och tiden finns. Man hittar mig som @sunbrookes på instagram, skicka gärna iväg ett DM! :) Bara kul att skriva med andra spelare oavsett server, i och med längre pauser har det blivit att man glidit ifrån personer som jag tidigare spelat med och personer som inte längre spelar. Har blivit en liten ensamvarg helt enkelt hah.

lisaerikssons
2019-09-28 07:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#29

Dags för en presentation :) Elise Emberforce här. Är på icy volcano där jag är klubbägare tillsammans med en annan medlem här på iFokus. Vi heter då Heroic Sisters:) Jag bor i Firgrove där jag trivs och förmodligen kommer att stanna. Har en del andra kontob: Haley Lakeward på Air Star där jag är stolt medlem i Silent witches society Adelaide Longheart på ms där jag är med i enchanted scarecrows och på en server i usa heter jag Minna Misthill. Här är Elise på en bild :)

planetkladd
2019-10-02 16:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#30

tjenare tjenare!
jag heter claudia swiftnest i spelet och kallas ofta kladd eller clau. jag befinner mig just på på marshmallow clouds servern i level 21 med mina många hästar (är för lat för att räkna dem).

kommer inte riktigt ihåg hur jag fick nys om spelet men skapade mitt konto 24 maj 2014. då startade jag på mc servern men senare flyttade jag till air star för att kunna spela med min kompis.

mina bästa år tog plats på server 2 och det främst för att jag hittade så många underbara personer. min klubb field wolves som jag sedan upplöste för jag hade inte tid med att äga en klubb. de flesta medlemmarna ansökte därefter till ice mice där jag lärde känna massor av nya. och till sist clay feathers. åh vad jag saknar den <3

jag lämnade klubben ett tag pga. inaktivitet och ville inte ta upp en plats och flyttade därefter runt på de många olika servarna. hittade tillbaka till mc efter ett tag och trivs bra.

i spelet ogillar jag verkligen att levla för att det är så tråååkigt heh. det roligaste är givetvis uppdrag men också att gå på roliga aktiviteter med klubben.

utanför spelet gillar jag att läsa, skriva, kolla på film och spela flertal andra datorspel såsom, stardew valley, slime rancher, sims, csgo, skyrim osv.

Duntrune
2019-11-04 00:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#31

Hej, Jag heter Sofia Friendlake i spelet och jag är 24 år gammal. Jag började spela Sso Juni 2012. Jag har varit med i många klubbar och även drivit en själv vid namn Evil Kings som jag älskade. Men pga omständigheter med irl så fick jag lov att stänga ner klubben och la Starstable åt sidan i ca 1 år. Men nu är jag tillbaka och hoppas på att hitta en klubb jag trivs i. Jag är snäll, Ärlig, Rak, Envis och enormt flummig! Jag befinner mig på Marshmallows Clouds. Och skulle vara kul att lära känna någon, då jag just nu inte har några vänner där.. Kram 

Bifogar en bild ~


Jacquline
2020-02-09 12:08
#32

Halloj :)

Heter Jacqueline Appleton i SSO, är i level 20 och har spelat sen Mars 2019. Hittade detta spel tack vare youtube och blev sugen på att testa. Köpte Star Rider med engångsbetalning nästan direkt efter att ha skapat mitt konto och är inne i stort sett varje dag.

Har mitt hemstall i Moorland, vilket jag har haft sen mitt konto skapades och äger lite över 50 hästar (och fler ska det bli :D). Tycker om att levla och har därför nästan alla hästar i level 15.  Är för tillfället medlem i en klubb men känner att jag inte riktigt passar in där, så därför är jag på jakt efter en annan klubb med lite äldre medlemmar :). Men är också intresserad av att lära känna någon/några, helst äldre spelare i SSO. Både i och utanför spelet är jag snäll, omtänksam och skämtar mycket. Befinner mig på servern Icy Volcano.

Skylar Archnight
2020-02-12 17:11
#33

Hej! Skylar Archnight heter jag! Är 23 år och befinner mig på servern MC. Jag har en klubb som heter fire Horses Army där åldersgräns är 15 år. Så om ni är lite äldre och vill vara med i en mysig klubb, kolla in https://firehorsesarmy.wixsite.com/firehorsesarmy

Upp till toppen
Annons: