Annons:
Etikettmistfall
Läst 1369 ggr
Herveaux
11/17/17, 1:58 PM

Taggade inför Mistfall?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I december får vi ännu ett nytt område i SSO, iaf en del av det då Mistfall kommer öppnas i tre olika etapper. 

Vad är ni mest taggade för i det nya området? 
Att utforska ny mark? Nya uppdrag? Nya karaktärer? Nya tävlingar?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

  • Redigerat 6/11/21, 11:30 AM av Herveaux
Annons:
Odd
11/17/17, 2:32 PM
#1

Haha jösses, jag läste helt galet, trodde det stod "Taggade inför missfall?" xD Ursäkta för OT men det blev så fel att jag var tvungen att dela med mig xD

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Herveaux
11/17/17, 2:51 PM
#2

#1 Vore typiskt mig att göra ett så galet stavfel! 🤐🥵😃


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Yehet121
11/17/17, 4:18 PM
#3

Jag är väldigt taggad för området, det behövs verkligen ny mark att utforska för oss folk som inte har så mycket att göra när det kommer till uppdrag. Och mer uppdrag behövs verkligen, många börjar bli otåliga och jag tror att SSO har märkt det. Lite nya tävlingar vore jättekul också, jag skulle gärna vilja ha en distanstävling av något slag. 

Däremot är jag besviken över namnändringen, jag tycker att Mistfall låter väldigt konstigt och jag hade hellre sett att de hade behållt det gamla namnet.

Magrat
11/18/17, 8:43 PM
#4

Nytt att utforska och nya uppdrag, såklart! Sedan lockar ju faktiskt nya kläder och utrustning också, för det har vi ju fått i alla andra områden. =)

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Maleficum
11/19/17, 7:57 PM
#5

Ser främst fram emot nya uppdrag och sen nya områden att utforska :)

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
11/20/17, 11:28 AM
#6

Jag håller med er övriga att nya uppdrag ska bli grymt roligt att sätta tänderna i! Likaså att få rida runt och utforska, tycker teaserbilderna är så fina!😍


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Magrat
11/20/17, 12:16 PM
#7

Ja det ser ut som en riktig sagoskog!

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Upp till toppen
Annons: