Annons:
Etikettertankar-och-ideervinter
Läst 804 ggr
[Frida Wolfcloud]
2017-11-29 18:51

Vad tycker ni?

Hej allihoppa! Vad tycker ni om dagens uppdatering? Liksom vad skulle ni ha velat ha kvar från tidigare jular, och vad vill ni ha kvar från detta års julfirande? Hur skulle eran perfekta SSO-jul se ut?

Min drömjul  på SSO skulle ha:

  1. En julby med samma uppdrag som man får tillgång till fram till typ onsdagen efter 2:a advent. (Som kommer ca 3 veckor innan 2:a advent)
  2. Onsdagen efter 3:dje advent skulle man få de vanliga juluppdragen och SNÖ PÅ HELA JORVIK! 
  3. I julbyn så skulle man INTE kunna byta in sina julönskningar, utan de skulle man få vänta på att använda tills att tomten kommer till Jarlaheim.
  4. När de gamla vanliga juluppdragen skulle komma så skulle alla dagliga (där man får julfragment) också komma. 
  5. "Julklapparna" skulle kosta lika mycket som vanligt och de skulle slumpas. Om man fick något som man redan har så skulle man kunna välja att sälja de där och då.
  6. Jultomten och de vanliga juluppdragen stannar till typ 1:a eller 2:a onsdagen i Januari! 

Hur skulle era drömjular på SSO se ut?

  • Redigerat 2021-06-11 07:41 av Herveaux
Annons:
Maleficum
2017-11-29 21:01
#1

Detta är min första SSO jul och då jag aldrig riktigt gillat jul så tycker jag detta var rätt lagom.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Upp till toppen
Annons: