Annons:
Etikettnyheter
Läst 2099 ggr
Herveaux
12/19/17, 7:47 PM

Erbjudande: SC + silverräv

Just nu finns det ett erbjudande på Star Stables hemsida där man kan köpa StarCoins och få en supersöt silverräv på köpet!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Star Stable är ett hästspel online fullspäckat med äventyr. Rid och ta hand om dina egna hästar och utforska den spännande ön Jorvik. Prova på spelet gratis!
  • Redigerat 6/11/21, 10:46 AM av Herveaux
Annons:
Herveaux
12/19/17, 7:49 PM
#1

Nån som tänker slå till? 

Jag håller tummar och tår för att den grå misträven kommer till spelet snart. 
Pank IRL men i spelet får den kosta vad den kosta vill!😍


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Eyebulb
12/19/17, 8:24 PM
#2

Tyvärr inte. Jag ville verkligen ha den räven men jag köpte SC när det var dubbelt och jag har dåligt med pengar i allmänhet just nu :/

Lite ledsen över det faktiskt.. men men.. 
Känner som dig, hoppas den kommer till spelet. Men så som det ser ut, tror jag inte det :(

Icewolf88
12/19/17, 9:44 PM
#3

Nix, kommer absolut inte slå till.

Jag ville verkligen ha silverräven, men att behöva betala för att få den känns onödigt dumt. Bara att räven i spelet kostar 450 Star Coins are helt galet.

Vill inte uppmuntra dem att ha så höga priser på något så litet, egentligen obetydligt.

Herveaux
12/26/17, 11:17 AM
#4

#3 Tycker inte priset är så högt ändå (röda räven i spelet) om man tänker på vilket jobb som lagts ner på djurets animationer m.m., klart teamet måste få "betalt" för sitt arbete. 👍

Litet ja, men krävde nog inte mycket mindre i arbetstimmar än en storhäst.
Kanske obetydligt egentligen, men det skulle man ju kunna säga om våra rashästar också och vissa av dom kostar dubbelt så mycket i SC.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Magrat
12/26/17, 6:16 PM
#5

Jag slog till och är supernöjd. Problemet är bara att jag vill ha båda rävarna ute samtidigt. Tänk vad sött om de började leka med varandra när man stod still 😍

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Eyebulb
12/28/17, 7:39 PM
#6

Jag känner mest såhär… 
Klart de måste tjäna pengar och klart det kostar mer när de gör mer avancerade grejer men de tajmade erbjudandet helt fel. 
Helgen innan hade de dubbla star coins, många slår till på det och har sen inte råd med erbjudandet. Plus att det var runt jul. 

Jag tror väl visserligen att de tänkte så att då kan folk önska sig det i julklapp. För mig som betalar för allt själv blev det lite surt dock x) 

Sen hade jag gärna sett att erbjudandet gällde en räv som inte syns i spelet. Kände mig lite lurad av att det finns silverrävar vid stugan där man köper räven, så jag trodde ju att det var något man "låste upp" eller som skulle komma senare. Att sen få reda på att man bara får en chans att skaffa den kändes lite "taskigt"

Annons:
Herveaux
12/28/17, 7:47 PM
#7

#6 Håller helt med dig! Tajmingen kändes off… 😐
Kände mig lite smålurad jag med, trodde också den skulle bli tillgänglig i butiken i Mistfall då det är så tomt i den butiken (än så länge).


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Cornelia Isaksson
1/15/19, 7:34 PM
#8

Tror ni den kommer komma tillbaka blir sugen

[Ssoklubb]
1/15/19, 7:55 PM
#9

Inlägget är från 2017

Herveaux
1/15/19, 8:02 PM
#10

#8 Jag hoppas lite på det, var för snål (och fattig) för att nappa första gången erbjudandet kom.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Cornelia Isaksson
1/15/19, 8:56 PM
#11

#9 och, jag hoppas ändå det ska komma tillbaka och undrar vad ni tror/tänker/hoppas.

molam
1/15/19, 11:29 PM
#12

Åh nej xD var ett gammalt inlägg, fick upp hoppen, men Det brast xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Fluffymarshmallow]
1/24/19, 10:02 PM
#13

Jag sålde min räv xD

Annons:
Herveaux
1/24/19, 10:03 PM
#14

Jaså? Sist jag provade gick det inte att sälja husdjur…


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[Fluffymarshmallow]
1/24/19, 10:04 PM
#15

#14 Alltså jag tror det, hittar den iaf inte!

Tycker inte att det är värt det!

Cornelia Isaksson
12/18/19, 2:31 PM
#16

Erbjudandet finns nu tillgängligt fram till 25 december för er som är intresserade

Cornelia Isaksson
12/18/19, 9:57 PM
#17

Är det någon som har en bild på räven?

Herveaux
12/19/19, 3:18 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Finns en i nyhetsinlägget om SC-erbjudandet från Star Stable
https://www.starstable.com/se/article/7978


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Herveaux
12/20/19, 7:53 AM
#19

Hm… Hm… Hm… Jag tror jag ska slå till och ge mig själv en julklapp. 🎁


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: