Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 1064 ggr
Herveaux
12/20/17, 11:43 AM

Veckans Uppdatering - v. 51

**TÄVLINGAR I MISTFALL!

**Hej allihopa!
Puh, snacka om att det hände mycket i vår förra uppdatering! Den här gången har vi det lite lugnare, som alltid efter våra riktigt stora uppdateringar. Det betyder dock inte att vi har mindre kul!

**Nya tävlingar med Jorvik Rangers!
**Vad vore ett nytt område utan spännande tävlingar? Denna vecka är det dags för våra Jorvik Rangers att sätta upp några nya, roliga lopp att testa!

Den glada skogsguiden Alonso har byggt en rolig terrängbana vid Björnbärsbacken, och om du slutför den kommer han även visa dig en riktigt svår bana som han byggt i Södra Mistfallskogen! Efter att du slutfört tävlingarna kommer du kunna utföra dem varje dag för att få mer erfarenhetspoäng (XP) till din häst.

_För att prova Alonsos nya tävlingar måste du ha spelat hans första orienteringsrace samt ha nått ryktesnivån Gillad med Jorvik Rangers.

_**Nya skyltar!
**Jorviks snickare har bytt ut alla skyltar utanför butiker och hemstall runt hela ön för en lite fräschare look. Visst är de snygga!

**Julen fortsätter!
**Tomtens julby håller öppet fram till den 10 januari 2018 så du har fortfarande gott om tid på dig att njuta av hans fantastiska vinterlandskap! Missa inte chansen att samla julönskningar, shoppa och leka på den hala isen medan du kan.

**Hästmarknaden
**Eddie och Ferdinand har nu flyttat hästmarknaden till Silvergladebyn och bygger just nu upp den för att kunna öppna nästa vecka.

**Star Stable Horses
**Ni kanske har märkt att snön har anlänt till vår gratisapp Star Stable Horses som finns tillgänglig för Android och iPhone! Titta in i appen och lek med ett föl – eller varför inte med de busiga julbockarna som gömt sig kring hagen?

**Star Stable Game News
**Missa inte Matilda och Game Master Ylvas upptåg på våra sociala medier!

Ha en underbar vecka – och glöm inte att kika in på vår högtidskalender varje dag!

Kramar från SSO-teamet ♥

_Text: https://www.starstable.com/se/article/4615_


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Eyebulb
12/20/17, 7:05 PM
#1

Riktigt nice, Var dock inte beredd på att det var ryktesuppdrag.. x) Ångrade lite att jag inte fortsatte fota efter att jag låst upp första racet.. Så det tar väl några dagar innan jag kan testa på dem.

Maleficum
12/20/17, 8:21 PM
#2

Fick rida om södra Mistfall banan flera gånger för den var så slingrig så blev lite förvirrad och red fel (och in i träden :P) hela tiden.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
12/20/17, 8:32 PM
#3

Jag pratade med Mistfall Rangers första gången idag så jag får nöta rykte ett tag innan jag får tillgång till nya loppen. Spännande! 
Låter kul (…och frustrerande😛) att det ena nya är lite knixigt.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Herveaux
12/26/17, 10:17 PM
#4

Roliga nya tävlingar! Svor en del under den svårare tävlingen medans jag tog mig en närmare titt på skogens träd, stenar och rötter dock… 😛


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
12/27/17, 11:30 AM
#5

#4 Skönt det inte bara var jag som tänkte det var bra tillfälle att kolla runt på miljön under tävlingen ;P Har fortfarande problem ibland att rida fel och in i saker på den tävlingen fast jag kört den i flera dagar nu!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Upp till toppen
Annons: