Annons:
Etikettallmänt
Läst 732 ggr
Herveaux
2017-12-21 11:35

Har ni några mål i SSO 2018?

Har ni några mål för ert spelande 2018? 

Något ni vill göra mer av …eller kanske mindre av?
Hästar ni vill köpa? Levla upp alla era hästar? 
Slå nya rekord i dom dagliga tävlingarna? Vinna Championat?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
[KatarinePierce]
2017-12-21 11:36
#1

Få guld i Ponnyloppet,har typ femtio brons och silver men ingen guld 😕

Herveaux
2017-12-21 11:40
#2

Jag vill minska ner på hur mycket Stallhjälp jag köper, jag är bara lat. 😛

Vill tävla i alla Championat och sikta på att få rosett i några av dom. 
Än har jag bara provat på… 4 olika tror jag? Lattjo med nya utmaningar!

Ny regel att jag inte får köpa ny häst förrens dom som bor i stallet är i lvl 15.
…se hur det går… 😃

Nöta rykten när det kommer nya ryktesfraktioner att bekanta sig med, har blivit lite lat där med.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Vikan
2017-12-21 11:42
#3

Att äntligen köpa star rider är mitt mål haha, om det nu inte händer redan innan 2018

Herveaux
2017-12-21 11:45
#4

#1 Nej, vad retligt! Håller tummarna!

#3 Du får ta och tipsa "Tomten" om presentkorten i Star Stable-butiken.😉


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
2017-12-21 11:51
#5

Har varit rätt flitig spelare redan så har max i rykte med alla fraktioner man kan (utom den nyaste nu då) och är bara nyaste hästen som inte är full levlad än (men blev leve 12 igår så hinner nog med att levla den helt innan nyår).

Är lite sugen på att spara ihop till en räv men annars har jag nog inga direkta mål för nästa år. Kanske ett mål iof att försöka samla ihop veckopengen med SC så man har ett bra lager inför framtiden.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Vrilen
2017-12-21 13:10
#6

oh herre gud.. Är väl bara att inse att man borde ta tag i att levla sina hästar…  Har 52 hästar och 11 kvar att levla. Hoppas att jag kommer in i en levlingsperiod snart… Efter det ska jag försöka levla hästar åt en kompis då hon inte alls har tålamod till det😃

Sen skulle jag nog gärna vilja ha en guldmedalj i Hillcrest champet. Har guld,silver och brons i alla andra champ, ca 220 st så lite iriterande att jag inte har just den.

Skulle vilja på upp ryktet med Månskärebyn, Jamie och Rangers. Sen är jag beundrad med alla fraktioner 🥳

Har ett anat konto också ( kompis som köpte LT spelade i en månad och har inte rört det sen dess ) som just nu är i level 12-14 tror jag, skulle vara roligt att spela mer aktivt på det. Och även levla dom hästarna där.

Fast vill samtidigt inte göra klart allt på mitt main konto eftersom jag inte har något och göra då.. Så får hoppas på mer uppdrag och något helt nytt i spelet

Annons:
Eyebulb
2017-12-21 14:17
#7

Tja, ja jag måste nog säga att målet är att max ha en olevlad häst per gång tror jag x) 

Första målet är väl att levla upp de som jag har, och sen låta bli att köpa så många nya hästar. 

Guld i de championaten som jag aldrig vunnit vore väl nice också :) Vilka de är har jag inte riktigt koll på dock :o Utöver ponnyloppet som jag som mest har silver i.

ipopuma
2017-12-22 16:11
#8

Göra klart ryktet med Mario. Vet inte hur länge nu det har varit på väg till beundrad. Tror vi snackar om år så #2 här snackar vi också ren och skär lathet XD

Göra marknadsuppdragen oftare, är mkt xp jag har tappat där och fråga mig inte hur mycket för det vill jag inte ens tänka på XD

Kunna göra andra uppdrag när jag har en olevlad häst. MÅSTE ha alla på 15 eller en olevlad. Så loggar in o gör lopp och loggar ut. Gör inget annat.

Bara chilla runt och leta hemliga platser och stjärnor kanske hade varit något

Upp till toppen
Annons: