Off topic

Andra hästspel?

2018-01-05 12:15 #0 av: Herveaux

Vad spelar ni för andra hästspel förutom Star Stable-spelen? 

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2018-01-05 12:20 #1 av: Vrilen

Brukar spela The sims 3 husdjur. Ibland har jag spelat Howrse också men slutat efter ett tag då man nästan behöver betala riktiga pengar för att komma nån stans i spelet.

Anmäl
2018-01-05 12:25 #2 av: Herveaux

Jag brukar spela Horse Life 2 och Planet Horse som tidsfördriv.

// Harley

Anmäl
2018-01-05 19:35 #3 av: Eyebulb

Sims 3, Riding Club Championship och Alicia online. 
Även medlem på stallet.se fortfarande vilket jag varit sen 2005 eller något sådant x) 

Egentligen bara Alicia och SSO som jag är aktiv på dock. 

Anmäl
2018-01-05 19:41 #4 av: Maleficum

Just nu kör jag lite Howrse (börja för inte så länge sedan och vet inte riktigt om jag vill fortsätta med det eller inte) och har nyligen också börjat spela Horse Reality (är bara beta än så alla funktioner och sånt är inte igång, men föredrar det framför Howrse då man faktiskt kan färg avla).

Annars spelar jag oftare icke hästrelaterade spel.

Hemsida
Deviantart, foton, teckningar och målningar
Instagram

Anmäl
2018-01-06 12:27 #5 av: Herveaux

#4 Ja justja, jag skapade ett konto hos Horse Reality för ett par dagar sen, men det var så sent på kvällen så jag orkade inte mycket mer. Gäspar

Hur länge har du hunnit spela det? Tycker du det är roligt? 
Förstår att spelet är begränsat ännu under beta-versionen. 

// Harley

Anmäl
2018-01-06 13:52 #6 av: Herveaux

#3 Ja, Stallet.se kommer jag ihåg att min syster var alldeles galen i en period! Skrattar
Hur är det nu, kostar det pengar för att komma någon vart i spelet?

// Harley

Anmäl
2018-01-06 19:33 #7 av: Maleficum

#5 Går ju tyvärr lite segt speciellt på kvällen när många är inloggade, gillar iden och gillar hästbilderna! Och såklart att man kan avla på färgerna med genetik :D (en av anledningarna till att jag spelar Lucky Lapine också just för man avlar på färger med riktig genetik bakom).

Har spelat sen 19 november, tycker det är värt att ge en chans men sen beror det ju lite på vad man är ute efter i ett spel huruvida man tycker det är skoj eller inte.

Hemsida
Deviantart, foton, teckningar och målningar
Instagram

Anmäl
2018-01-07 22:40 #8 av: Eyebulb

Tja, beror på vad man menar med att "komma någonvart".
De har precis nollställt allas stallpengar för att det blev sånna enorma priser på "kända" hästar och liknande och nya medlemmar hade inte de summorna. Så de ställde om så att alla hade samma summa igen. 

Det enda man kan behöva spendera pengar på är guldmedlemskap, eller rubin som det heter nu, så att man kan köpa hästar. Men egentligen behöver man väl inte lägga de pengarna för att tjäna något. Det är väl snarare så att man behöver vara bra på att Fota och skapa grafik för att komma någonvart. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.