Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 1949 ggr
Herveaux
2018-01-17 17:48

Veckans Uppdatering - v. 3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

**GARYS MAGISKA HÄSTAR
**Hej StarFam! Vår favoritresande Gary Goldtooth är tillbaka med tre helt nya Jorvikiska Urhästar!

**Garys Jorvikiska Urhästar
**Gary Goldtooth kommer från Mistfalls höga bergstrakter och han älskar de speciella vildhästarna som finns i de mystiska skogarna. Ibland händer det att Gary reser till Firgroves skogar för att dela med sig av de vackra hästarna - och nu är det dags igen!

De Jorvikiska Urhästarna är en av Jorviks äldsta hästraser, och den har utvecklats med en nära koppling till öns Pandoriska energi. På grund av Pandorias magi har hästarna väldigt starka färger, men i städer och byar där den Pandoriska energin är mycket svagare bleknar hästarna och påminner mycket mer om sina mindre färgstarka kusiner. Då de beger sig ut i Jorviks vildmark igen återfår de sina coola färger!

_De Jorvikiska Urhästarna är inte riktigt lika snabba som de stora hästarna på Jorvik, men de är lite snabbare än ponnyer.

Gary kommer stanna i Firgrove under två veckor, så missa inte chansen att skaffa dig någon av hans fantastiska hästar!

_★ Vad heter rasen?
Jorvikisk Urhäst!
★ Var kan jag köpa dem?
Ute i Firgroves skog, nära Andys sandtag!
★ Hur mycket kostar de?
599 Star Coins!
★ Vilken level behöver jag vara på?
Dessa hästar har ingen levelgräns och det enda som krävs för att köpa dem är att du kan ta dig till Firgrove!
★ Behöver jag något särskilt rykte?
Inget alls!
★ Vilka färger finns tillgängliga?
Kika på bilderna nedan för att se hur hästarna ser ut!

I närheten av byar och stall ser hästarna ut såhär…

…och ute i skog och mark ser hästarna ut såhär!…

**Hästmarknaden
**Den här veckan håller Eddie och Ferdinand hästmarknaden stängd, men de komma öppna upp igen nästa onsdag vid Jorvikstallets Arena.

**Ny laddningsskärm!
**Nu då till och med tomtens nissar har lämnat Jorvik är det dags att byta laddningsskärm inför våren. Ni kommer därmed välkomnas av en ny, vacker bild medan ni loggar in i spelet!

**Hälsningar från Star Stable HQ!
**Vi har nu installerat oss i vårt nya, fina kontor! Vi har nu gott om utrymme för att börja planera spännande uppdateringar för resten av 2018. Eftersom vi nu är inflyttade betyder det att det snart är dags för säsongsstart av Star Stable Game News! Håll utkik så ni inte missat säsongens första avsnitt.

Hoppas ni får en magisk vecka!

Kramar från ert SSO-team ♥

_Text & bild: https://www.starstable.com/se/article/4713_


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Vrilen
2018-01-17 18:30
#1

Satan vad fina dom var🤪 Vill ju ha alla men får försöka tygla mig. Har redan alla som har kommit tidigare och dom har stått på hästön sen dess…

Eyebulb
2018-01-18 01:40
#2

Otroligt fina omagiska! Blev lite ledsen över det faktiskt, för jag är inte alls förtjust i de magiska färgerna. Och att jag inte är så förtjust i att rida på Shire-modellen (vilket är synd eftersom att jag älskar stora hästar irl). Vi får se lite hur jag känner.. Väldigt förtjust i isabellen… blåögd dessutom.. suck.. Jag kanske ångrar mig och köper den ändå..

Maleficum
2018-01-18 17:11
#3

Har ingen av de tidigare då jag inte hade råd när "ponny" varianten var där.

Blev den mittersta för mig. Tänkte först döpa den till Candycruch (som dök upp vid slumpning) men tycker inte det passa den "normala" färgen så fick bli Rainbowshadow istället.

Inte haft nån av de stora modellerna tidigare så allt känns väldigt litet på den (speciellt då jag ridit runt på en connemara den senaste tiden).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Upp till toppen
Annons: