Annons:
Etiketthjälp
Läst 4817 ggr
stephaniekingson
2018-01-21 12:29

Har inga fler uppdrag - Snälla hjälp!

Hej! Jag är på level 19, halvvägs till level 20, på starstable.
Jag vet inte hur jag ska komma vidare i spelet för jag har verkligen inga uppdrag. Jag har ett ryktes uppdrag som heter ''Arkeologi i Epona'' men utöver det finns inget annat. Resten utav ''uppdragen'' som finns på Tillgängliga är ''Gåva till museet - ett l…'' osv. 
Vad ska jag göra? Jag försöker bygga upp mitt rykte med Stonegrounds expedition (A.A.E) för att klara av ryktesuppdraget men det tar ju så lång tid eftersom man inte tjänar mycket poäng på de dagliga uppdragen man gör där.

Tycker det verkar jätte konstigt att jag är halvvägs till level 20 och inte får några nya uppdrag. Har väntat i några veckor nu men det kommer inget nytt.. Köpte nyligen LifeTime och det börjar kännas väldigt värdelöst nu och som att jag kastade pengarna i sjön eftersom jag inte egentligen kan ''spela'' spelet.

Vad ska jag göra? Har detta hänt någon annan? Känner mig sjukt ensam om det här..

  • Redigerat 2021-06-11 11:25 av Herveaux
Annons:
Herveaux
2018-01-21 12:36
#1

Fortsätt bygga upp dina rykten (med dagliga uppdrag och lopp) så kommer det fler gula uppdrag.🙂

På ditt karaktärsblad (det öppnar du genom att trycka på C-tangenten) finns en flik som heter "Rykte" klicka på den så ser du hur mycket rykte du har byggt upp med dom olika ryktesfraktionerna och vilka som du kan fortsätta jobba upp.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

stephaniekingson
2018-01-21 12:47
#2

Jag försöker varje dag ta mig runt hela världen och bygga upp mina rykten, jag har 16 rykten kvar att bygga upp varav 6 utav dessa kan jag inte bygga upp ryktet med dagligen utan bara när det kommer små/stora uppdrag (vilket kommer sällan). 
Tack för ditt svar!

Herveaux
2018-01-21 12:49
#3

Fortsätter du att jobba så flitigt borde det komma igång lite nya uppdrag snart!👍


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
2018-01-21 18:28
#4

Har för mig man även får rykte i dinodalen när man arkeologar föremål och skelett (eller minns jag fel nu?) Eller du kanske inte hade hunnit börja med dem än? (Nu känner jag mig lite förvirrad :P).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
2018-01-21 18:44
#5

#4 Helt rätt, man får rykte med A.A.E när man hackar fram fynd i Dinodalen. 

Edit: Menar att man bygger rykte med A.A.E:s arkeologiska avdelning inte att förväxla med A.A.E.-ryktet man bygger med Mario.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: