Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 2277 ggr
Herveaux
2018-01-24 12:12

Veckans Uppdatering - v. 4

**BESÖK PANDORIA MED DINA VÄNNER!

**Hej där! Är du en av de spelare som fått resa till Pandoria ett par gånger och knappt kan vänta på att få komma tillbaka? Då kommer du älska den här uppdateringen!

**Res till Pandoria!
**Om du redan har besökt Pandoria två gånger finns det nu en speciell möjlighet för dig som är en van intergalaktisk resande! Den pandoriska närvaron på Jorvik är väldigt stark, och ibland är energin så kraftig att den skapar öppningar till Pandoria.

Nu har ni möjligheten att hitta dessa sprickor och resa till Pandoria tillsammans med era vänner! Varje dag finns en portal öppen någonstans på Jorvik och om ni hittar den kan ni resa genom den för att få återbesöka den vackra men farliga rosa dimensionen. Portalerna finns på sju olika platser och byter plats varje veckodag. De pandoriska sprickorna går inte alltid att lita på, så passa på att resa genom dem medan du har chansen!

★ Var hittar jag portalerna?
Det finns sju olika sprickor som flyttar på sig beroende på veckodag. Om du hittar en portal är det bara att rida rakt igenom den för att komma till Pandoria!

★ Kan jag ta mig dit med vilken häst som helst?
I dagsläget kan du enbart ta med dig din allra första häst till Pandoria.

★ Vad måste jag ha gjort för att kunna hitta portalerna?
Du måste ha avslutat uppdraget med Elizabeth Sunbeam i Fripps rum där hon säger att det är dags att berätta om Starbreeds.

**Vackra hårband i Mistfall!
**I en butik i Dundull går det nu att köpa hårband!
Perfekta som en cool dekoration, eller hur?

**Gary Goldtooths jorvikiska urhästar
**Ni har väl inte missat att Gary Goldtooth kom på besök förra veckan? Han finns i Firgrove fram till nästa onsdag tillsammans med tre vackra jorvikiska urhästar som du kan köpa hem till ditt stall.

**Hästmarknaden
**Denna vecka håller Eddie och Ferdinand öppet vid Jorvikstallets Arena.

**Star Stable Game News
**Efter en kort vintervila är Star Stable Game News tillbaka igen! Missa inte allt vad Matilda och Game Master Ylva gör på våra sociala medier!

Ha en fantastisk vecka!

Kramar från SSO-teamet ♥

_Text: https://www.starstable.com/se/article/4729_


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Upp till toppen
Annons: