Star Stable Online

Ditt första hästköp?

2018-02-09 10:40 #0 av: Herveaux

Vilken var den första hästen du köpte i SSO? Efter Startis, förstås.Skämtar
Om du inte har någon annan häst förutom Startisen, vilken skulle du vilja köpa?

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2018-02-09 10:41 #1 av: Herveaux

Min första var den svart/vita Tinkern. 
Braveheart a.k.a "Jamie".

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2018-02-09 14:13 #2 av: Alma Johansson

Det var en fuxskäck chincoteagueponny, Dangerwinner heter den. 

Anmäl
2018-02-09 17:36 #3 av: mimao

Min första var den bruna ponnyn i fort pinta dom hade precis kommit så det var jätte coolt hahaha

Anmäl
2018-02-09 17:55 #4 av: Vikan

Arabiskt fullblod, eftersom det är rasen min häst är av! Tog dock en fux (efter hans pappa) istället för grå/skimmel eftersom jag inte orka/gilla hur  färgen såg ut Skrattar

Anmäl
2018-02-09 18:41 #5 av: Maleficum

Mustang från appen, lilla Babycake. Var inte alls planerat då jag egentligen ville ha en arab eller welsh (har fortfarande ingen arab :P) men kunde inte motstå.

Hemsida
Deviantart, foton, teckningar och målningar
Instagram

Anmäl
2018-02-10 14:41 #6 av: rosabjörnen

Den första hästen jag köpt var den vita andalusiern & den heter Winterangel AKA Wintyy

Anmäl
2018-02-11 14:50 #7 av: Eyebulb

Snake (snake solid) var min första. Köpte honom så snabbt jag fick tillgång till honom för att jag inte tyckte om den gamla modellen på starthästen ;P 

Anmäl
2018-02-13 16:25 #8 av: Alvirpo

Började spela när SSO vart helt nytt, och då kunde man bara ha startis. När funktionen att kunna köpa nya hästar släpptes köpte jag en av de första som fanns, en gammal Appaloosa som jag döpte till Tigerspot!

Bilden är dock lånad från starstabledatabase, orkade inte gå in i spelet och ta bild Lyssnar på musik

/ Angelica

People cry, not because they're weak, but becasue they have been strong for too long

Anmäl
2018-02-20 22:00 #9 av: mellariina

Min första var ett danskt varmblod! Det var när hästfunktionen var helt ny, och denna var den enda jag hade råd med av de nya hästarna. Kändes så sjukt konstigt att rida på nån annan häst än startis, och satt jag av hade jag svårt att komma ihåg att det ska va nån annan häst än startis som jag ska leta efter xD Han hette Ashwarrior och har sedan dess sålt bort honom, då jag aldrig red honom i slutändan. Bilden är lånad från Star Stable database ^w^

Anmäl
2018-02-21 10:37 #10 av: Vrilen

Mitt första köp var min ponny, Stormstar. Kommer ihåg att jag trodde att dom enda hästarna man kunde köpa stod i Fort Pinta XD Ville egentligen ha aragen men  var i för låg level för den.