Annons:
Etikettallmänt
Läst 510 ggr
Herveaux
2018-02-16 08:37

Är du en Spara eller Slösa?

Är du duktig på att spara dina Star Coins eller försvinner dom lika fort som du fick dom?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
2018-02-16 08:39
#1

Jag är oftast en Spara. 
Star Coins går mest åt till nya hästar och jag är ganska kräsen på vilka jag tar hem till stallet. …men om Star Stable fortsätter trumma ut så här fina hästar hinner jag bara spara ihop till en innan plånboken är tom igen.😃


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Cornelia Isaksson
2018-02-16 09:27
#2

I början när jag spelade innan jag köpte så kände jag mig fattig om jag hade mindre än fyra tusen sc sen köpte jag på dubbel sc helg har nu över 14 tusen. Jag kan titta på en häst tjugo gånger innan jag köper och sedan vänta 9 veckor innan jag köper än till även fast jag har sc så jag är spara både i spelet och irl.

Maleficum
2018-02-16 20:16
#3

Är ofta en sparare, men har också oftast en plan med vilka hästar jag vill ha här näst så oftast blir det ju ett nytt köp så fort jag har råd (har ju bara "månadspengen" att samla på och när det kommer SC koder). Just nu är jag i ett spara läge då jag inte har något inköp av häst planerat (men är sugen på en räv), väntar på lite nya spännande färger till Nordsvensken först ;)

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Eyebulb
2018-02-18 17:12
#4

Slösar.. fast jag är ändå ganska kräsen.. så jag spenderar det liksom inte på vad som helst.. men jag sparar de heller inte :P Finns det något jag vill ha så köper jag det

Alma Johansson
2018-02-18 20:42
#5

Jag är nog lite av en kräsen slösare. Jag låter sc samlas på hög tills en ny fin hästras kommer, då köper jag den och nästan en helt outfit som ska matcha den och ryttaren. Så när jag väl slösar så gör jag det fuullt ut :p

s8x2n6
2018-02-26 01:16
#6

sparande slösa, does that make sense? xD köper inte ofta, men ibland orkar jag inte bry mig och bara köper nåt jag vill ha. Tog mig över 5 år av att spela innan jag köpte sc för första gången dock! Levt på veckopengen dittills.. då var jag en spara, verkligen! Nu har jag slösat lite mer senaste halvåret, då 10000 sc ändå är rätt så mycket 😛

Annons:
Upp till toppen
Annons: