Annons:
Etikettridklubbar
Läst 540 ggr
Cornelia Isaksson
2/22/18, 5:23 PM

Vet verken in eller ut

Hej Som rubriken lyder så vet jag verken in eller ut så behöver lite hjälp. Jag är med i en klubb den känns som en väldigt gapig och skojig klubb (kändes inte så när jag läste på deras hemsida). På ett sätt så vill jag inte lämna den för jag vill fortfarande vara medlem i en klubb men dom känns inte rätt för mig. Vill inte äga klubb heller för känns inte som att jag har den tiden. Jag befinner mig på air star fyller 14 i sommar. Gillar inte att prata i telefonen, discord eller liknande men skriver gärna i en chatt eller liknande. Klubbar med gap och skrik och övrigt koas är inget för mig. Jag kommer inte kunna gå på event så ofta av privata skäll. Jag behöver ordning reda och lungn. Känner du att din klubb passar in på min beskrivning skriv till mig.

Annons:
Herveaux
2/23/18, 12:56 PM
#1

Tycker du ska leta efter en klubb som passar dig bättre.
Det ska vara roligt att hänga med klubbkompisarna men just nu låter det som att det blir mer stress för dig?

Har inga tips, men hoppas du hittar en lugnare klubb!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Cornelia Isaksson
2/23/18, 5:46 PM
#2

Ja men jag vill inte lämna dom när jag bara varit med på ett event för det känns inte som de fått någon ärlig chans. Känner mig så dum och förvirrad

Cornelia Isaksson
2/23/18, 5:51 PM
#3

#1 Det var därför jag skrev här för att få råd och hitta en annan klubb och få råd men hur kan jag gå tillväga annars

Paula Lowball
2/24/18, 6:49 PM
#4

Har en lugn klubb vid namn Golden Volcanes . Vi har Skype för dom som vill prata men absolut inget krav. Man måste komma på fyra event och två möten på en månad för att behålla sin plats. Klubben har en hemsida som heter goldenvolcanoes.weebly.com Dock så är vi på Icy volcano så det kan ju ställa till lite problem.

Cornelia Isaksson
2/25/18, 10:37 AM
#5

#4 hittar tyvärr inte er hemsida

Cornelia Isaksson
2/25/18, 10:45 AM
#6

#4 har nu hittat den men vill inte byta server. Jag tror inte heller jag kommer klara kraven

Annons:
Upp till toppen
Annons: