Annons:
Etikettertankar-och-ideerbloggar
Läst 1855 ggr
Alma Johansson
3/7/18, 11:30 PM

Dews gårdar

Ett nytt inlägg på min blogg finns uppe, en till konspirationsteori, denna gång om familjen Dew och deras två gårdar.

http://anastasiawinterbird.blogg.se/

Vad tror ni? Jag har själv funderat över sedan jag började spela i somras. 🤓

Hej! Detta kommer vara en blogg om spelet starstable online. Här kommer jag främst skriva om vad jag tycker om diverse uppdateringar och vad jag tror kommer ske i framtiden.
  • Redigerat 6/11/21, 6:55 AM av Herveaux
Annons:
Alma Johansson
3/8/18, 10:32 PM
#1

Nu finns en fortsättning på den teorin uppe på min blogg!

emeliesophiia
3/9/18, 6:25 AM
#2

Men snälla, dränk nu inte iFokus med reklam för din blogg.

Alma Johansson
3/9/18, 11:40 AM
#3

Oj, förlåt. Jag trodde bara att det kanske var några här som är intresserad av konspirationsteorier :)

Herveaux
3/9/18, 11:50 AM
#4

Fritt fram för blogg-reklam!😃

Tycker bara det är positivt att bloggar får lite draghjälp, tycker det blir färre och färre bloggar (och kanske även blogg-läsare…) så bara bra att dom får synas.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

emeliesophiia
3/9/18, 4:53 PM
#5

Jo men lägg dom i samma inlägg då, så det helt plötsligt inte tar över hela stället med olika blogginlägg. 😊

Herveaux
3/9/18, 5:31 PM
#6

#5 Nu ser jag det inte direkt som en risk att bloggreklam tar över forumet och OM det blir lite mycket av den varan så hittar vi en lösning. 🙂

Speciellt konspirationsteorier och andra funderingar är väldigt tacksamma och framförallt intressanta att diskutera här på forumet.
Forumet får mer aktivitet och bloggen får lite reklam - win-win!👍

TS - ber om ursäkt att tråden kom ur kurs. Ser fram emot att läsa dina teorier.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Alma Johansson
3/9/18, 6:53 PM
#7

#6 haha, inga problem 👍 jag ser fram emot att luska på mina teorier också hehe 😃

silverfiisk
3/9/18, 8:01 PM
#8

#5 det är väl bara trevligt att någon gör inlägg här? Det är ju inte så många som gör det. TS, jag har kikat på din blogg och tycker att du skriver väldigt bra och intressanta inlägg :)

Alma Johansson
3/9/18, 9:07 PM
#9

#8 kul att höra! 😃

Upp till toppen
Annons: