Bloggar

Dews gårdar

2018-03-07 23:30 #0 av: Alma Johansson

Ett nytt inlägg på min blogg finns uppe, en till konspirationsteori, denna gång om familjen Dew och deras två gårdar.

http://anastasiawinterbird.blogg.se/

Vad tror ni? Jag har själv funderat över sedan jag började spela i somras. Nörd

Anmäl
2018-03-08 22:32 #1 av: Alma Johansson

Nu finns en fortsättning på den teorin uppe på min blogg!

Anmäl
2018-03-09 06:25 #2 av: emeliesophiia

Men snälla, dränk nu inte ifokus med reklam för din blogg.

Anmäl
2018-03-09 11:40 #3 av: Alma Johansson

Oj, förlåt. Jag trodde bara att det kanske var några här som är intresserad av konspirationsteorier :)

Anmäl
2018-03-09 11:50 #4 av: Herveaux

Fritt fram för blogg-reklam!Skrattar

Tycker bara det är positivt att bloggar får lite draghjälp, tycker det blir färre och färre bloggar (och kanske även blogg-läsare...) så bara bra att dom får synas. 

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2018-03-09 16:53 #5 av: emeliesophiia

Jo men lägg dom i samma inlägg då, så det helt plötsligt inte tar över hela stället med olika blogginlägg. 😊

Anmäl
2018-03-09 17:31 #6 av: Herveaux

#5 Nu ser jag det inte direkt som en risk att bloggreklam tar över forumet och OM det blir lite mycket av den varan så hittar vi en lösning. Glad

Speciellt konspirationsteorier och andra funderingar är väldigt tacksamma och framförallt intressanta att diskutera här på forumet.
Forumet får mer aktivitet och bloggen får lite reklam - win-win!Tummen upp

TS - ber om ursäkt att tråden kom ur kurs. Ser fram emot att läsa dina teorier.

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2018-03-09 18:53 #7 av: Alma Johansson

#6 haha, inga problem Tummen upp jag ser fram emot att luska på mina teorier också hehe Skrattar

Anmäl
2018-03-09 20:01 #8 av: silverfiisk

#5 det är väl bara trevligt att någon gör inlägg här? Det är ju inte så många som gör det. TS, jag har kikat på din blogg och tycker att du skriver väldigt bra och intressanta inlägg :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.