Annons:
Etikettridklubbar-reklam
Läst 2835 ggr
Valkyrija
2018-03-15 16:54

Klubb 16+ söker medlemmar!

Ridklubben Walking Wombats söker medlemmar!

https://walkingwombats.wixsite.com/walkingwombats

Avocado Island - 16+

Vi är en liten klubb på ca 10 aktiva medlemmar som vill öppna dörrarna för fler personer att gå med oss. Då medelåldern ligger någonstans runt 20 år har vi satt en åldersgräns på 16+ för att hålla en hög och (relativt hehe 😉)mogen standard.

Vilka är då vi?
Jo, vi är ett litet gäng sköna människor som håller till på servern Avocado Island. Vissa av oss har spelat i flera år medan andra inte har vandrat på Jorviks marker i mer än någon månad.  Oavsett hur ny eller gammal du är i spelet är du varmt välkommen att gå med oss. Vi har en hemsida som jag länkat till här ovan där du kan hitta all information du behöver och har du fler frågor är det fritt fram att kontakta mig här eller inne i SSO(mitt namn där är Ivy Windmaker). 
En sak du bör förbereda dig på är mycket skratt, tränade magmuskler och en hel del äventyr 😉

Ansökan till våran klubb sker genom våran hemsida och vi ber dig läsa igenom reglerna samt FAQ innan du söker. 

Ha det fint så länge så hoppas jag vi ses snart!

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

  • Redigerat 2021-06-11 08:28 av Herveaux
Annons:
Valkyrija
2018-04-01 12:07
#1

❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

[Lilyz]1
2018-04-01 17:03
#2

Jag slängde in en ansökan på hemsidan, heter Lily Castleborn i spelet. :)

s8x2n6
2018-04-02 02:13
#3

bästaste klubben 😍

Valkyrija
2018-04-12 16:00
#4

❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Valkyrija
2018-05-06 21:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Vi är nu ca 15 st aktiva medlemmar samt några ytterligare noviser! Klubben växer sakta men säkert och det är verkligen världens härligaste gäng. Vi har väldigt mycket kontakt på vår discordserver även utanför spelet. Ansök på vår hemsida(länken finns i inlägget) om du vill bli en Wombat! ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Upp till toppen
Annons: