Annons:
Etikettallmänt
Läst 637 ggr
Herveaux
3/18/18, 6:04 PM

Gräns för antalet JorvikShillings?

En sak som jag och flera andra här på forumet hoppas kommer till SSO är en högre gräns för hur många JorvikShillings (JS) man kan samla på sig innan det blir fullt. 

Hur många JS tycker du det ska rymmas i plånboken?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Maleficum
3/18/18, 8:07 PM
#1

Minst 50000 kan jag tycka. Jag kan ju även förstå lite varför de har en övre gräns (för att man ska spendera sc istället), men själv skulle jag ju iaf vilja kunna ha tillräckligt på en gång för att kunna köpa ett helt sett (tex hjälm, vantar, tröja, byxor och skor till ryttaren utan att behöva vänta, och glömma :P, det jag planerat skaffa).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Valkyrija
3/19/18, 3:08 PM
#2

Tycker 50 000 är en bra gräns. Borde inte vara oändligt imo.

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Eyebulb
3/19/18, 6:50 PM
#3

Om man ska ha en gräns så borde det vara tillräckligt för att kunna spara till en outfit. Så som det är nu kanske man får 2-3 plagg  per maxgräns. Nu kostar ju dessutom grejer med bra stats lite mer. Finns ju plagg som ligger nära maxgränsen dessutom och det känns ju inte jättekul att ha sparat ihop ett tag och sen bara kunna köpa en sak.

Soffihorse
3/19/18, 8:25 PM
#4

Tycker det är ganska bra som det är, men max 50 000 kan jag tycka. Att gränsen är 10 000 antar jag är för att man inte ska kunna spara allt för länge utan att man ska använda "shillingsen" också. Sen tar det ju ändå ganska länge att spara upp till 10 000 om man inte spelar varje dag och bara gör några tävlingar, gör man uppdrag och dagliga+tävlingar varje dag går det förstås betydligt snabbare :)

Upp till toppen
Annons: