Annons:
Etikettallmänt
Läst 1337 ggr
denisehermansson
4/13/18, 1:59 PM

Hur många uppdrag finns det?

Har spelat SSO i ungefär en månad och är fast! Blev jätteglad när jag hittade det då jag spelat Starshine legacy när jag var liten.

Jag är just nu på lvl 15, börjat springa runt i Den gömda dinosauriens dal. Men jag är lite nyfiken på hur högt man kan levla? Sett som högst en spelare på lvl 21. Känns som att i denna takten kommer man komma upp i det väldigt fort eller?

Nån som kanske har ett hum om hur många dagar det kan ta att komma ifatt storyn (alltså komma så långt så man väntar på nästa update för att komma vidare) om man spelar varje dag? 😃


Annons:
Emmai
4/13/18, 7:27 PM
#1

Jag spelade varje dag när jag var ny, gjorde klart i princip alla uppdrag (inklusive dagliga) varje dag. Tog drygt 3 månader för mig att komma upp till level 17 om jag inte minns fel. Men de var för ungefär tre år sedan :)

Mvh,
Emma
ʕ•ᴥ•ʔ

Maleficum
4/13/18, 7:54 PM
#2

Jag har spelat i ett år och en månad ungefär och blev precis level 20 med senaste uppdateringens uppdrag :) Spelade i princip dagligen i början tills jag kom ifatt i storyn och har efter det mest loggat in efter nya uppdateringarna eller när det varit något speciellt event igång.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

denisehermansson
4/14/18, 9:57 AM
#3

Åh då har jag mycket att se fram emot! :D 

Älskar det och spelat dagligen sen jag började för en månad sen!


Upp till toppen
Annons: