2018-04-13 20:07 #0 av: Maleficum

Har suttit och letat stjärnor idag efter jag kom hem och börja sen kika på vilka platser jag inte upptäckt än och såg att det dykt upp några nya sen jag kolla sist. Kan dock inte hitta någon av dem så undrar om det är såna som inte existerar än eller om jag helt missat vart man ska ta vägen?

Brödön; Heter egentligen Butterfields ädla äng, men i folkmun har det hetat Brödön så länge någon kan minnas: Vad jag förstått finns inte detta område än.

Hemlig plats; Två antika fort tornar upp sig på varsin sida om denna plats: Verkar heller aldrig ha funnits.

Fängelseön; En flytande ö i Pandoria där mörkrets lakejer håller Anne fången: Antar man kommer hitta denna plats i framtida räddningsuppdrag.

Mistfallsjön; Den natursköna sjön, som får sitt vatten från det orörda bergskällvattnet, förser Dundull med dricksvatten: Är det inte skön mitt i Mistfall? Har ridit runt och in i sjön men kan inte få denna plats hittad. Har jag missat något?

Hemlig plats; Allt som är gömt är inte ben: Också en plats som aldrig verkar ha funnits.

Rovars Klyfta; En trång dal som förbinder Mistfall nationalparks övre och nedre sträckningar. Nyligen inträffade jordskred har gjort det omöjligt för fordon och hästar att passera: Också ett område som inte finns än? Kanske kommer i ny uppdatering?

Och Ja, jag stör mig på att ha oupptäckta platser precis som jag stör mig på att man inte kan bli Beundrad med alla ryktes fraktioner! :P