Annons:
Etiketthästar
Läst 1379 ggr
Herveaux
4/25/18, 11:00 AM

Ska din startis få en make-over?

Fr.o.m idag kan du byta utseende på din starthäst. 

Kommer din trogna följeslagare få en ny look?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

  • Redigerat 6/11/21, 11:18 AM av Herveaux
Annons:
Susanna_w
4/25/18, 4:33 PM
#1

Har ju bara spelat i typ 2 veckor så startis får vara som han är :D

_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_

Kex!
4/25/18, 4:52 PM
#2

Ska byta men inte nu :) ska köpa en lusitano först och väntar på en svart

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Eyebulb
4/25/18, 5:32 PM
#3

Jag är väl inte jättenöjd med min startis, men jag har haft honom så länge nu att det hade varit konstigt att byta. Samt att jag inte gillar de andra alternativen heller så…. x)

Maleficum
4/25/18, 7:18 PM
#4

Ville ha en vit häst med svart man och svans men av någon anledning valde jag gul man istället på min starterhäst så är lite sugen på att ändra den, men har ju samtidigt vant mig med min gulmanade krabat ;)

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Diiziz
4/26/18, 3:56 PM
#5

Har också gul man på min startis och vill ändra det, men det vore ändå så konstigt att liksom ändra på den…

//elliot

missMoa
4/26/18, 7:15 PM
#6

Min startis förblir som han är haha han e ju så sööööt

Annons:
[Jacquelinelowheart]
5/1/18, 1:50 PM
#7

Aldrig. Jag skulle inte känna igen min startis har ju haft henne sedan 2012. Skulle bara kännas konstigt.

CaptainBunchie
5/1/18, 8:41 PM
#8

Jag överväger att min starthäst ska få en full makeover, då jag gjorde honom innan det fanns olika raser i spelet och att han då skulle föreställa en haflinger. I dagsläget känns det inte som att han passar så bra som min "själahäst" helt enkelt.

Någon som vet om man betalar starcoinsen innan man ändrar eller om man kan liksom 'bläddra' bland alternativen innan man betalar?

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

Travis D
5/1/18, 9:04 PM
#9

Jag kommer aldrig ge min bäbis en make over :) Känner att man valde sin startis som man väljer en häst. Jag tänker inte på färgen. Om man byter färg blir det ju som en annan häst

Travis D
5/1/18, 9:04 PM
#10

#8 Man betalar innan och har för mig att man får star coinsen tillbaka om man inte ändrar något.

Herveaux
5/1/18, 9:13 PM
#11

#8 Du betalar inget direkt utan kan gå in och bläddra bland färgerna och sen bestämma om du vill spara (betala) eller avbryta (gratis). 

---

Jag var in och testade lite andra färger men näe, han såg då inte längre ut som sig själv. Sigge får fortsätta vara en skimmel med svart man/svans. ❤️


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

CaptainBunchie
5/1/18, 10:09 PM
#12

Vad bra, då kan man ändå känna på det lite innan man bestämmer sig. :)

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

s8x2n6
5/2/18, 11:10 AM
#13

På min orginalkonto ändras inget, har alltid vart nöjd med Sky's utseende. Dock var jag direkt in och ändrade startisen på min andra karaktär, då den inte alls såg ut som jag önskade. Nu passar han henne mycket, mycket bättre! 😊

Annons:
Upp till toppen
Annons: