Annons:
Etiketterhästartävlingar-sso
Läst 2190 ggr
Marbi
5/3/18, 5:29 PM

Vilken häst räknas som ponny

Jag har köpt en Connemara och vad jag vet så är det en ponny men jag får inte tävla med den i loppet nere på stranden i Fort Pinta. Det står att jag måste ha en ponny för att göra det men det har jag ju. Vad är det för fel?

  • Redigerat 6/11/21, 7:03 AM av Herveaux
Annons:
Herveaux
5/3/18, 5:58 PM
#1

På Jorvik får den Jorvikiska ponnyn och Welshponnyn delta i ponnyloppet. 
Connemara ÄR en ponny men i spelet är den lika snabb som dom stora hästarna och får därför inte tävla i ponnyloppet.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Marbi
5/4/18, 8:45 AM
#2

Tråkigt att jag inte visste det innan jag köpte min Connemara.

Herveaux
5/4/18, 9:03 AM
#3

Sorry, glömde ju helt bort Chincoteagueponnyn, den får också springa ponnyloppet. 

#2 Förstår dig. Jag ska maila Supporten och påpeka att det kanske vore bra att vara tydligare i Connemarans rasbeskrivning att den inte får delta i just ponnyloppet fast den är en ponny-ras.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Susanna_w
5/4/18, 2:00 PM
#4

Jag hade den funderingen jag också när jag köpte min connemara (hade dock köpt den ändå då jag älskar den i spelet). Jag var osäker eftersom den räknas som en ponny men springer snabbare och tyckte lite saker var konstiga 1: Om den är snabbare men får delta i ponnyracet så ligger ju de som deltar och inte har connemara i underläge 2: Om den inte får delta så är det konstigt att det inte nämns någonstans samt att det är en ponny men får inte delta i PONNYracet. Jag skrev till sso efter jag provade att rida ponnyracet första gången. Har dock inte fått svar men dom får ju tusentals med mail så det är ju inget konstigt.

_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_

Travis D
5/4/18, 2:52 PM
#5

Jorvisk ponny, chincoteuge (stav) och welsh pony räknas som ponnyer

ipopuma
5/6/20, 4:39 PM
#6

Är fjordingen en ponny i spelet?

Annons:
Herveaux
5/6/20, 4:55 PM
#7

#6 Näe, den räknas som stor häst i SSO.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Herveaux
5/6/20, 5:36 PM
#8

Det här är raserna som går som ponny på Jorvik:
Chincoteague
Connemara
Jorvikisk ponny
Jorvikisk startponny
Welshponny
Zonny


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: