Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 1004 ggr
Herveaux
5/16/18, 4:35 PM

Veckans Uppdatering - v. 20

NYA COOLA EKORRAR!
Hej StarFam! Vad vill vi ha? Springande husdjur! När vill vi ha dem? Nu! Idag sluter sig några nya vänner till vår växande familj av springande husdjur!

**JORVIKS BÄSTA DJUR? EKORRAR FÖRSTÅS!
**Vi kan inte få nog av husdjur! Hur kul är det inte att ta med sig sina små vänner ut på äventyr i Jorvik?

Doreen är en ung tjej som har dille på ekorrar! Ekorrar är hennes absoluta favoritdjur, och då är det väl tur att det finns så många olika ekorrar i Skördebygden! Doreen har bestämt sig för att dela med sig av sitt stora intresse och har därför hittat tre olika typer av jorvikiska ekorrar som hon tror kommer bli PERFEKTA husdjur. Ni hittar Doreen vid startplatsen för Gröndalsloppet mitt mellan Goldspurgårdens fält, och hon säljer några av Jorviks finaste ekorrar för 249 Star Coins.

**NYA DJUR I GRÖNDAL!
**Just det, vi sa ju faktiskt att det finns många ekorrar i Skördebygden! Inne i Gröndal kommer du nu kunna hitta massor av Doreens älskade ekorrar.

**LJUDFIXAR!
**Vi jobbar alltid med att förbättra våra system för att de ska fungera så bra som möjligt, och den här veckan släpper vi några ljudfixar. Väldigt mycket av det vi gjort med ljuden den här veckan är saker bakom kulisserna som kommer hjälpa oss att jobba mer med ljud i spelet i framtiden, men det finns en sak som ni kommer kunna höra redan nu - hela tiden! Just det, då ni rider runt på Jorvik kommer ni nu höra helt nya hovslag från era hästar, och om ni rider med sadel och träns kommer ni även kunna höra ljud från dem!

**HÄSTMARKNADEN
**Eddie och Ferdinand hälsar att de håller öppet vid Jorvikstallets arena den här veckan!

**STAR STABLE GAME NEWS
**Ni hittar som vanligt Matilda och Game Master Ylva på våra sociala medier!

Ha en fin vecka!

Kramar från ert SSO-team ♥

_Text: https://www.starstable.com/se/article/5295_


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
5/16/18, 4:40 PM
#1

Gah, vad skulle man inte göra för att få vara en fluga på väggen hos SSE HQ… 

Älskar dom nya hovljuden och att dessutom låter olika när man rör sig på väg och gräs. Det här spelet blir bara bättre och bättre…😍


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
5/16/18, 6:11 PM
#2

Är det bara jag som inte får göra några uppdrag hos hästhandlarna denna gång heller?

#1 Kanske man ska ta och sätta på ljudet och lyssna hur det låter (kör ju annars helt ljudlöst tråkig som jag är :P)

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Kex!
5/16/18, 8:41 PM
#3

Trodde att vi skulle få nya lusitanos idag, lite besviken men en helt okej uppdatering

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Herveaux
5/16/18, 9:43 PM
#4

#2 Ska kolla om jag kan göra hästmarknad-uppdragen…🤓

#3 Det kommer nya hästar var 6:e vecka, Lusitanon kom för 4 veckor sen, så du var 2 veckor före i tiden.🙂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Herveaux
5/16/18, 11:00 PM
#5

#2 Uppdatering - nope, har inte heller några uppdrag med hästmarknaden.
Däremot är det buggade Spirit-uppdraget tillbaka i loggen.🤪


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
5/17/18, 1:04 PM
#6

#2 Kolla aldrig loggen så då kanske det är tillbaka för mig också :P Var ju lika dant förra gången jag inte kunde göra hästmarknadsuppdragen, fick Spirit uppdraget istället :P

Men skönt det inte bara var jag som drabbats då :) (Jag som sett fram emot att få springa och jaga hästar ;))

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Annons:
Icewolf88
5/17/18, 2:29 PM
#7

Det finns inga uppdrag för mig heller 😕Det är andra gången det händer.

Eyebulb
5/17/18, 3:37 PM
#8

Var sjätte vecka? :o Känns som att det varit betydligt kortare tid emellan tidigare, men det kanske bara har kännts så, vad vet jag. 

Kollade nu, och ja emellan att de släppte Nordsvenskarna, och deras nya färger var det 4 veckor ;P Sen emellan de färgerna och Lusitanon var det 6 veckor. Innan Nordsvenskarna var det nya Urhästar och det var 3 veckor emellan och två veckor innan det kom en Connemara och en Hanno…

Så det kanske inte var så konstigt att det kändes som att det borde vara dags nu. Men jag har samtidigt hört att det brukar vara var 6:e vecka så.. De ligger väl inte så efter som man kände… typiskt x) Jag vill ju ha de nya färgerna!

Utöver det.. Jag är inte särskilt intresserad av ekorrarna.. Jag har två ekorrar och två rävar, känner att jag nöjer mig med det när det kommer till springande husdjur..

Men ljuden gillade jag skarpt!! Nu när jag levlar har jag på ljudet men stänger av musiken bara för att kunna få njuta av hovslagen <3 Stor förbättring även om det fortfarande inte synkar jättebra i de högre hastigheterna.

Herveaux
5/17/18, 4:00 PM
#9

#8 Aj tusan, bra att du rättar mig där!☝️ Var för lat för att kolla upp hur ofta nya hästar har kommit på senare och levde kvar i tron om att det fortfarande var 6 veckor mellan nykomlingarna anlände.😂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Diiziz
5/18/18, 7:31 PM
#10

Stör mig på det där buggade Spirit-uppdraget… :P

//elliot

Upp till toppen
Annons: