Annons:
Etikettallmänt
Läst 877 ggr
Maleficum
6/17/18, 4:21 PM

Behöver klädhjälp!

Har nyligen införskaffat en Blå Kaptenshatt och Blå kapten-trenchcoat (planen är att senare införskaffa matchande Blå kaptenhandskar också) mitt problem nu är att det inte finns några byxor till detta set och jag kan inte hitta några passande byxorna :( Tänkte om det är någon här som har några förslag på ett par byxor som kan passa?

Stövlar har jag tänkt ha dem jag alltid har men skulle helst vilja ha byxor som sitter utanpå stövlarna (om ni förstår vad jag menar) och är ju ett plus om de har de högsta statsen ;)

Har sprungit runt både ingame och kikat efter byxor och använt mig av databasen men hittar inget jag fastnar för :/ (är lika dålig på att handla kläder ingame som irl :P)

Hade önskat det fanns nån plats i spelet där man kunde testa kläderna på sig själv (i olika kombinationer) utan att behöva köpa dem (och inte som nu när man bara ser ett plagg i taget) hade gjort klädköp så mycket lättare.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Annons:
Marbi
6/17/18, 8:53 PM
#1

Jag håller med dig om att kunna prova ett helt set av kläder. Det vore toppen. Tycker att du skulle kunna ha ett par vita byxor till men har ingen aning om var du kan hitta ett par såna.

Upp till toppen
Annons: