Annons:
Etiketthjälp
Läst 2138 ggr
Cornelia Isaksson
6/18/18, 7:17 PM

Klubb

Behöver hjälp att komma på klubbnamn. Två ord som låter bra ni får även skriva vad det betyder. Använder webbly är ny med det så ni som använder detta program får gärna skicka pm och lära mig lite om detta program

Annons:
[moizoro]
6/19/18, 3:04 PM
#1

Hej! Du får kolla själv i spelet efter lediga klubbnamn

Cornelia Isaksson
6/19/18, 3:19 PM
#2

Ja jag vet men undrade om ni hade några tips

[moizoro]
6/19/18, 3:20 PM
#3

#2 du skrev att du ville ha tips på klubbnamn. vi kan omöjligt veta vilka klubbnamn som finns lediga

Cornelia Isaksson
6/19/18, 4:42 PM
#4

Ja men om ni ger förslag så kollar jag om dom är lediga sen

[moizoro]
6/19/18, 4:52 PM
#5

Men stopp där! Tycker det verkar helt skumt. Du får kolla själv. När du väl har klubben måste du även göra allt själv med enstaka hjälp från medlemmar.

silverfiisk
6/19/18, 8:50 PM
#6

#5 vad är det som är skumt? Vill du inte hjälpa till så behöver du inte, men då behöver du inte heller kommentera. Vi kan väl visst ge förslag på namn, är dom inte lediga så är det så, men då har TS iallafall fått några idéer. Jag tycker att du har en ganska otrevlig ton på dina kommentarer.. Tänk på det nästa gång du ska kommentera något.

Annons:
[moizoro]
6/19/18, 8:58 PM
#7

#6 Tror du missförstod mig. Om vi kollar på t ex på namnet Star Star och det inte är ledigt. Då kan inte ts använda det. Jo jag behöver kommentera det. Detta är ett forum 🙂 men ts vill du ha en klubb med något speciellt tema?

[moizoro]
6/19/18, 9:03 PM
#8

Tyckte att det verkade skumt att hen inte kunde kolla själv.

Upp till toppen
Annons: